گتوسو: میلان بیش از اندازه مرتکب اشتباه شد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ۱۰:۰۰
    کد خبر :384754

جنارو گتوسو با وجود پیروزی تیمش در لیگ اروپا از اشتباهات فراوانی که بازیکنانش مرتکب شدند ناراضی بود.

تیم فوتبال میلان دومین بازی خود در مرحله گروهی این فصل لیگ اروپا را با نتیجه 3 بر یک مقابل المپیاکوس برد. جنارو گتوسو، روسونری در نشست خبری پس از این بازی اشاره‌ای به نکات مثبت بازی مردانش داشت و در عین حال از یکسری چیزها هم گلایه داشت.

او با قدردانی از پاتریک کوترونه، هافبک میلان که با وجود مصدومیت بازی کرد و دو گل هم زد، گفت: پاتریک در بازی قبلی‌مان مقابل امپولی با وجود مصدومیت قوزک به میدان رفت و به همین دلیل امشب صد درصد آماده نبود و باید داروهای ضدتورم استفاده می‌کرد. ما واقعاً از او به خاطر سختکوشی‌اش و اینکه با تمام وجود به تیم خدمت کرد تشکر می‌کنیم. هاکان چالهان‌اوغلو هم باید اعتماد به نفسش را پیدا کند و کمتر دچار استرس شود. او بازیکنی است که واقعاً به تیم اهمیت می‌دهد و گاهی اوقات بیش از اندازه ذهنش درگیر آن می‌شود و این مشکل اوست.

گتوسو ادامه داد: ما می‌دانستیم که گونسالو ایگواین بعد از مصدومیت در اوج نیست او با این وجود او گلی فوق‌العاده زد. بازی ما در نیمه اول ضعیف بود اگرچه با همان وضعیت ما موقعیت‌های فراوانی ایجاد کردیم. بوناونتورا بیش از اندازه به کناره‌ها رفته بود و بیش از اندازه از راه دور شوت می‌کرد، درست مانند ایگواین.

به گزارش تسنیم ،سرمربی میلان تأکید کرد: من از نتیجه راضی‌ام اما ما می‌توانیم خیلی بهتر از این‌ها بازی کنیم و در خط میانی‌مان بیش از حد مرتکب اشتباه شدیم. برای بازی با سیستم 2-4-4 باید عملکردی بهتر از این‌ها داشته باشیم. تیموئه باکایوو در حال حاضر ضعیف است و من کاملاً از بازی او راضی نیستم. در انتقال فاز بازی ضعیف هستیم و همین موضوع سبب شد که انرژی مضاعفی برای کسب نتیجه صرف کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید