پای مافیا به ماجرای میلان – طارمی باز شد

  • ورزشی
  • جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۹
    کد خبر :1018632
طارمی

روی پینتو که یکی از اعضای گروه خبری فوتبال لیکس در افشای فساد فوتبال است، به موضوع طارمی و میلان ورود کرد.

پس از منتفی شدن انتقال مهدی طارمی به باشگاه میلان در آخرین گام‌ها، موجی از انتقادات متوجه باشگاه پورتو و ستاره ایرانی این تیم شده است.

به خصوص که میلان با پورتو بر سر انتقال طارمی به توافق کامل رسیده بود و با بازیکن هم این توافق به دست آمده بود اما ناگهان ورود گروه جدید ایجنت‌ها از طرف پورتو و طارمی، این انتقال را بر هم زد.

اتفاقی که واکنش پیترو مازارا، خبرنگار ایتالیایی توتو و اسکای را در پی داشت و او در یک توییت ضمن انتقاد از طارمی و پورتو نوشت: میلان دست به هر کاری زد تا مهدی طارمی را بگیرد، اما وقتی با “سیستمی” مثل پورتو، که حضور یک واسطه بیهوده برای مقاصد چانه زنی را به طرف خود تحمیل می‌کند، برخورد می‌کنی، به مقصد رساندن مذاکرات بسیار سخت می‌شود. به خصوص اگر حضور این واسطه، به افزایش درخواست‌های بازیکن هم منجر شود شود. درخواست‌های پدرو پینیو از نظر کمیسیون فراتر از هر منطقی بود. بنابراین میلان با وجود توافق با پورتو برای مبلغ 15+3 میلیون یورو، قید این انتقال را زد.


پس از این توییت، روی پینتو، یکی از اعضای گروه خبری فوتبال لیکس که به انتشار فساد در فوتبال مشهور است، با کوت کردن توییت خبرنگار ایتالیایی نوشت: این اتفاق در اینجا چیز جدیدی نیست. این سیستم آشکارا مضر برای باشگاه پورتو، پیش‌تر از طریق فوتبال لیکس افشا شد و به طور گسترده در تحقیقات قضایی مستند شده است. با این حال، همه چیز با مصونیت کامل باقی می‌ماند!

حالا باید دید سران پورتو و همچنین نمایندگان مهدی طارمی به این مسائل واکنشی نشان می‌دهند یا خیر.

ورزش سه 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید