آزمون رسما لیگ اروپا را از دست داد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۳۰
    کد خبر :1019439
آزمون لیگ اروپا

رم فهرست بازیکنانش برای حضور در رقابت‌های لیگ اروپا را اعلام کرد که نام سردار آزمون در آن دیده نمی‌شود.

به نقل از فوتبال ایتالیا، رم فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ اروپا را اعلام کرد که نام سردار آزمون، خرید جدیدش، در آن دیده نمی‌شود. بر این اساس رم مجبور شد نام دو بازیکنش را به دلیل قوانین یوفا از این رقابت‌ها کنار بگذارد.

بر این اساس رم تصمیم گرفت راسموس کریستنسن و سردار آزمون را از فهرست امسال لیگ اروپا حذف کند. این بدان معناست که این دو بازیکن اجازه حضور در هیچ‌یک از رقابت‌های آتی رم در لیگ اروپا را نخواهند داشت.

این تصمیم بر اساس حضور سایر بازیکنان در همان پست گرفته شد. به همین دلیل زکی چلیک و ریک کارسدورف جایگزین راسموس کریستنسن شد و آندره‌آ بلوتی و روملو لوکاکو جای آزمون را خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا، به این ترتیب سردار آزمون در فصل جاری تنها می‌تواند در رقابت‌های سری آ و کوپاایتالیا تیمش را همراهی کند. این بازیکن ایرانی که اخیرا از بند مصدومیت رهایی یافته است در فهرست اخیر تیم ملی ایران برای دو بازی دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا نیز حضور ندارد.

ترکیب رم برای لیگ اروپا

دروازه‌بان‌ها: روی پاتریسیو، مایل سویلار

مدافعان: کریس اسمالینگ، ایوان اندیکا، دیگو یورنته، لئوناردو اسپیناتزولا، جان‌لوکا مانچینی، ماراش کومبولا، زکی چلیک، ریک کارسدورپ

هافبک‌ها: برایان کریستانته، لئاندرو پاردس، رناتو سانچس، هوسم آئوار، لورنزو پلگرینی، استفن الشعراوی، پائولو دیبالا، آندره‌آ بلوتی، تامی آبراهام، روملو لوکاکو

لیست B: پیترو بوئر، ریکاردو پاگانو، نیکولا زالوسکی، ادوارد بوو

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید