کیمیا علیزاده حذف شد/دو مدال حاصل کار بانوان

  • ورزشی
  • یکشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ۱۰:۲۷
    کد خبر :329265

بانوی المپیکی تکواندو ایران با یک پیروزی و یک شکست از دور رقابتهای بین المللی کره جنوبی حذف شد.

به گزارش مهر، این دوره از مسابقات با حضور ۱۱۳۴ نفر در چهار رده سنی و در دو بخش پومسه و کیورگی(مبارزه) در شهر جیجو جریان دارد که تیم ملی بانوان ایران تا کنون موفق به کسب یک نقره و یک برنز شده است.

امروز یکشنبه در ادامه این مسابقات کیمیا علیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم ابتدا «وای ئینگ تسانگ» از هنگ کنگ را ۸ بر ۲ شکست داده و سپس ۲۲ بر ۱۷ «سو یونگ سئو» از کره‌جنوبی نتیجه را ۲۲ بر ۱۷ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

زینب اسماعیلی در وزن ۷۳- کیلوگرم برابر «خالیموا موخرو» از تاجیکستان ۷ بر ۵ بازنده و حذف شد. در همین وزن ملیکا میرحسینی ۳ بر ۲ «هیون جئونگ هان» از کره جنوبی را شکست داد و راهی دور دوم شد.

تیم ملی بانوان ایران که برای حضور در بازیهای آسیایی آماده می شود با ۱۰ تکواندوکار در این دوره از مسابقات حضور دارد که تا کنون توسط مریم ملکوتی و پریسا جوادی دو نشان برنز دست پیدا کرده است. ناهید کیانی، الهه و زهرا شیدایی، زینب اسماعیلی و کیمیا علیزاده هم از دور مسابقات کنار رفته اند.

این دوره از مسابقات فردا دوشنبه اول مردادماه به پایان می رسد و اکرم خدابنده به همراه زهرا پوراسماعیل نمایندگان کشورمان به دیدار رقبای خود می روند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید