کیروش در راه قطر

  • ورزشی
  • سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ۱۷:۵۰
    کد خبر :971331
کیروش

یک رسانه‌ پرتغالی می‌گوید سرمربی پیشین تیم ملی ایران برای عقد قرارداد با تیم ملی قطر ، امروز (سه‌شنبه) وارد دوحه می‌شود.

وبگاه Diario de Noticias در خبری اختصاصی نوشته « کارلوس کی‌روش » سرمربی جدید تیم ملی قطر خواهد بود و برای عقد قرارداد به این کشور سفر می‌کند. گفته شده مدت قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، چهار ساله و تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ خواهد بود.

پس از تیم‌های ملی پرتغال (دو دوره)، امارات، آفریقای جنوبی، ایران (دو دوره) و مصر، قطر هفتمین تجربه سرمربی‌گری کی‌روش ۶۹ ساله در عرصه بین‌المللی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی ایران در جام‌های جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ امروز (سه‌شنبه) با انتشار پیامی، از تیم ملی خداحافظی کرد و نوشت: وقتی که سفر جدیدی را آغاز می کنم، خاطرات زیادی وجود دارد که با افتخار آنها را نگه خواهم داشت.

کی‌روش در ادامه نوشت: مایلم از بازیکنان فوق العاده ام در تیم ملی تشکر کنم. قدردان زحمات کادر وفادار ایرانی ام، فدراسیون فوتبال و همه کسانی که از من و میراث تیم ملی حمایت کردند هستم. از همه هواداران بابت حمایت و الهام بخشی در این چند سال تشکر می کنم. به امید آینده.

سرمربی پرتغالی در بین سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ و همچنین قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید