کوینتانا: احتمال افزایش ستاره‌های تور جهانی کیش وجود دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱
    کد خبر :228799
ناظر فدراسیون جهانی والیبال گفت: کیفیت برگزاری تور جهانی سه ستاره کیش به گونه ای است که احتمال افزایش یک یا دو ستاره برای آن وجود دارد.

میگوئل کوینتانا درباره تور جهانی کیش گفت: برگزاری این مسابقات در طول سه سال فرصت خوبی بود که کیفیت مسابقات افزایش پیدا کند. حتی امکان این هم هست که از سه ستاره به چهار ستاره و پنج ستاره برسیم. درست است که این توقع زیادی است اما می‌توان کم‌کم این هدف را به واقعیت تبدیل کرد.

ناظر اسپانیای تور جهانی کیش درباره کیفیت سه زمین مسابقه تور جهانی کیش گفت: کیفیت این زمین ها به طول کلی خوب است و احساس خوبی به آدم دست می دهد. البته تا رسیدن به وضعیت عالی فاصله دارد. اما این زمین در کنار یک ساحل و گُل های بسیار زیبا واقع شده که منظره این زمین ها را دیدنی کرده است.

وی درباره جزیره کیش نیز گفت: در مورد جزیره کیش باید دوباره حرف خودم و میهمانانی که مثل من در اینجا هستند، تکرار کنم. به محض ورود به فرودگاه، منظره های زیبایی دیدم. به داخل شهر هم رفتم. دیشب هم به ساحل رفتم. توریست های زیادی را در اینجا دیدم. جزیره بسیار آرام و راحتی است. هتل هم بسیار خوب است.

ناظر تور جهانی کیش درباره تیم های ایرانی گفت: تیم های ایرانی کم کم در حال پیشرفت هستند. آنها نیاز به زمان دارند تا تمرینات خود را بیشتر کنند اما آنچه مسلم است پیشرفتی که داشته اند، خوب بوده است.

کوینتانا که روزهای پرکاری در کیش دارد، درباره وظایف خود گفت: باید سخت کار کنیم تا بهترین شرایط را برای بازیکنان فراهم آوریم و صحنه های زیبایی از این رقابت ها در تلویزیون ثبت کنیم. زیرا میلیون ها نفر در سرتاسر جهان در حال تماشای این مسابقات هستند.

به گزارش فارس، وی تاکید کرد: همچنین برای تماشاگرانی که در اینجا حضور دارند، باید محیط خوبی فراهم کنیم. برای ما چنین اتفاقی، دستاورد مهمی است که ببینیم روز به روز حضور تماشاگران پر رنگ‌تر خواهد شد و برای ورزشکاران فرصت شنیدن تشویق های مردم کیش فراهم خواهد شد.

رقابت های جدول اصلی تور جهانی کیش از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور 32 تیم در هشت گروه آغاز شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید