کنسول پلی استیشن 5 اسلیم سونی معرفی شد

    کد خبر :1026173
پلی استیشن 5 اسلیم

شرکت سونی به تازگی از کنسول پلی استیشن 5 اسلیم رونمایی کرد که یک دستگاه بازی با طراحی بهبودیافته و سخت افزاری مشابه مدل اصلی است. کنسولی که در دو مدل دیجیتال و با دیسک درایو به فروش می‌رسد.

بازتاب-شایعات مربوط به مدل جدید PS5 با طراحی کوچک‌تر مدتی است که در حال پخش بوده و معلوم است که شایعات اشتباه نبودند. سونی به‌تازگی یک مدل جدید PS5 را معرفی کرد که کمی باریک‌تر و کوتاه‌تر از مدل موجود است.

همچنین دارای یک درایو دیسک بلو-ری Ultra HD قابل اتصال بوده که انتخاب و انعطاف بیشتری را برای بازیکنان فراهم می‌کند. PS5 جدید در ماه نوامبر وارد فروشگاه‌ها خواهد شد. سونی می‌گوید مدل جدید PS5 که اغلب با نام پلی استیشن 5 اسلیم شناخته می‌شود، دارای همان ویژگی‌های فناوری است که PS5 را به بهترین شکل برای بازی تبدیل می‌کند. طبق گفته این شرکت، PS5 جدید نسبت به مدل‌های قبلی بیش از 30 درصد از حجم و وزن 18 درصد و 24 درصد کاهش یافت.

این کنسول دارای چهار پنل پوششی مجزا است که قسمت بالایی آن ظاهری براق دارد، در حالی که قسمت پایین مات باقی می‌ماند. سونی اکنون یک برآمدگی در کنار PS5 برای دیسک درایو اضافه کرده که می‌توان آن را جدا نمود و جایگزین کرد. علاوه بر این، در هر طرف، اکنون دو شکاف وجود دارد، و در جلو، به‌جای تک درگاه‌های USB-C و USB-A موجود در PS5 فعلی، دو پورت USB-C را خواهید دید.

 

پلی استیشن 5 اسلیم

 

سونی با مدل جدید PS5 یک پایه افقی خواهد داشت. این شرکت همچنین یک پایه عمودی، سازگار با تمامی مدل‌های PS5 را معرفی کرده است. اما شما باید آن را جداگانه با قیمت 29.99 دلار دریافت کنید. در ایالات متحده، PS5 مجهز به دیسک درایو Ultra HD Blu-ray با قیمت 499.99 دلار در دسترس خواهد بود، در حالی که PS5 Digital Edition با قیمت 449.99 دلار عرضه خواهد شد.

برای مشتریان اروپایی، قیمت‌ها برای مدل استاندارد 549.99 یورو و برای نسخه دیجیتال 449.99 یورو تعیین می‌شود. در بریتانیا، PS5 استاندارد 479.99 پوند قیمت خواهد داشت، در حالی که PS5 Digital Edition  بیش از 389.99 قیمت خواهد داشت. در ژاپن، PS5 استاندارد با قیمت 66980 ین و نسخه دیجیتال PS5 با قیمت 59980 یوان عرضه خواهد شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید