کمک پهپاد ناشناس به اجرای قوانین فاصله گذاری اجتماعی در نیویورک!

    کد خبر :705256

به نقل از دیلی میل، با گسترش پاندمیک کووید۱۹،«اندرو کومو» فرماندار نیویورک بارها از رعایت نکردن قوانین فاصله اجتماعی توسط شهروندان در این شهر انتقاد کرده است. اکنون یک شهروند ناشناس سرویس های خود را برای اجرای این قوانین ارائه کرده است.

در همین راستا ساکنان نیویورک یک پهپاد رصد کرده اند که درآسمان بخشی از منطقه منهتن پرواز می کند . این پهپاد عابرانی که به طور گروهی حرکت می کنند را توبیخ می کند.

این گجت «نیروی پهپادی داوطلبانی آنتی کووید۱۹» لقب گرفته و به عابران هشدار می دهد تا با رعایت فاصله اجتماعی از یکدیگر حرکت کنند تا از آمار مرگ و میر کاسته شود. البته به پرواز درآوردن پهپادها در بخشی از مناطق شهری غیرقانونی است و سازمان هوانوردی فدرال اعلام کرده منتظر پرواز دوباره پهپاد است تا مشخص شود فعالیت آن طبق چارچوب های قوانین است یا خیر.

به گزارش مهر ،ویدئویی از پرواز این پهپاد در توئیتر به اشتراک گذاشته شده است. در این ویدئو پهپاد بالای سر گروهی از عابران پرواز می کند و می گوید: این نیروی پهپادی داوطلبانه آنتی کووید۱۹ است. لطفا فاصله اجتماعی را رعایت کنید. تکرار می کنم، فاصله اجتماعی را رعایت کند. لطفا به کنترل گسترش این ویروس کمک کنید. آمار مرگ و میر را کاهش و جان انسان ها را نجات دهید. برای سلامت خود و خانواده تان فاصله اجتماعی را حفظ کنید.

هنوز صاحب این پهپاد مشخص نشده است. پلیس نیویورک نیز اعلام کرده اپراتور پهپاد نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید