کمبود جدی محیط بان در کشور

    کد خبر :647653
کمبود جدی محیط بان در کشور

معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با توجه به افزایش مناطق حفاظت شده و وظایف سازمان محیط زیست، در زمینه تعداد کارکنان و محیط بانان در حال حاضر هم با کمبود جدی مواجه هستیم.

 

کیومرث کلانتری در یازدهمین نشست شورای راهبری و توسعه مدیریت که با حضور معاونان سازمان حفاظت محیط زیست برگزارشد، افزود: کارکنان و محیط بانان سازمان حفاظت محیط زیست هم اکنون در شرایط نامطلوبی انجام وظیفه می‌کنند. برخی از آنان حتی یک روز مرخصی هم ندارند و مزایایی هم به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

 

در این جلسه در خصوص وضعیت کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست و تعداد آنان بحث شد زیرا طبق تکلیف برنامه ششم توسعه سازمان‌های دولتی مکلف به کاهش نیروی انسانی خود هستند.

 

در بخش دیگری از این جلسه علی اصغر دانشیان – معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امورمجلس سازمان حفاظت محیط زیست – به تشریح عملکرد سازمان در سال گذشته پرداخت و گفت: موفقیت سازمان در جشنواره شهید رجایی اتفاقی نبود، سال ۹۷ سازمان نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است که نتیجه تلاش کارکنان و مدیران این سازمان است و تلاش می‌کنیم در سال ۹۸ هم رشد مناسب‌تری داشته باشیم.

 

در ادامه این نشست امیر زند پازندی – رئیس مرکز برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات،بازرسی و مدیریت عملکرد سازمان حفاظت محیط زیست – اظهارکرد: در حال حاضر و با توجه به آمار و ارقام، سازمان حفاظت محیط زیست با پرسنلی کمتر از ظرفیت واقعی خود مشغول به کار و فعالیت است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، پازندی در پایان گفت: امید است با تصویب سند برنامه نیروی انسانی سازمان حفاظت محیط زیست و جذب نیروی انسانی متخصص و کارآمد، زیر ساخت‌های لازم برای اعتلای محیط زیست کشورمان در سند ۱۴۰۴ و با هدف ایجاد محیط زیست مطلوب‌تر بیش از پیش فراهم شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید