کشف ۸۵ کیلوگرم هروئین و تریاک در تهران

    کد خبر :1042687
کشف هروئین و تریاک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از کشف بیش از ۸۵ کیلوگرم هروئین و تریاک در پایتخت خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور به تشریح دو مورد از ماموریت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ که منجر به کشف بیش از ۸۵ کیلوگرم هروئین و تریاک شده، پرداخت و گفت: براساس اخبار واصله از منابع اطلاعاتی و گزارش‌های مردمی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت دو گروه دو نفر از قاچاقچیان و سوداگران مرگ که اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح پایتخت کرده بودند، باخبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. در نتیجه تحقیقات انجام شده نیز مشخص شد که هر دو گزارش دریافتی صحیح است، لذا اقدامات برای اجرای عملیات و دستگیری این دو گروه آغاز شد.

وی ادامه داد: در جریان یک عملیات ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از محل اختفا و نگهداری موادمخدر با خبر شده و پس از اخذ مجوز قضای وارد این محل شده و مقدار ۳۵ کیلوگرم مخدر هرویین را که بسته‌بندی شده و آماده توزیع بود، کشف و ضبط کردند. همچنین دو متهم را نیز که جزو افراد سابقه‌دار بودند، دستگیر کرده و به مقر انتظامی منتقل کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ افزود: در هملیات دیگر نیز ماموران پس از اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه دو سوداگر مرگ در شمال تهران رفته و در جریان جستجو و بازرسی از آنجا مقدار۵۲ کیلوگرم ماده مخدر تریاک را که به شکل ماهرانه‌ای جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. همچنین دو متهم نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

به گزارش ایسنا، باباپور با بیان اینکه متهمان دستگیر شده در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند، اظهارکرد: برای این افراد پرونده‌های جداگانه تشکیل شد و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. همچنین تحقیقات تکمیلی در خصوص دیگر افراد مرتبط با سوداگران مرگ و نحوه تهیه این مواد نیز از سوی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در حال انجام است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید