کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق طی یک عملیات

    کد خبر :822584

پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مواجه شدن با موارد مشابه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر آذربایجان شرقی به کشف ۲۱ دستگاه ماینر قاچاق طی یک عملیات اشاره کرد و گفت: ۶ نفر در این رابطه که ساکن یک بلوک آپارتمانی بودند، دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

سرهنگ رحمان عبدی روز یکشنبه اظهار داشت: پس از کسب خبری مبنی بر تولید ارز دیجیتال در چند منزل مسکونی مجاور هم، مأموران یگان امداد شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضایی و همراه با نمایندگان اداره برق به محل اعزام شدند و در بازرسی از واحدهای مسکونی تعداد ۲۱ دستگاه ماینر را کشف کردند.

به گفته وی ارزش دستگاه‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

وی اضافه کرد: پلیس با هرگونه اخلال در روند اقتصادی کشور طبق قانون برخورد می‌کند و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت مواجه شدن با موارد مشابه از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ موضوع را گزارش کنند.

مقابله با استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال که برخی از آنها با سرقت برق نیز همراه می‌شود، مدت‌هاست که در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: ایرنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید