کشف بنز S۵۰۰ قاچاق در تهران

    کد خبر :1030206
کشف بنز S۵۰۰ قاچاق

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری بنز قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سرهنگ کارآگاه “مهدی افشاری” اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل تاییددپوی خودروی قاچاق در محدوده خیابان سی متری جی شدند.

افشار گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودروی بنز اس ۵۰۰ قاچاق در تعمیرگاهی در خیابان سی متری جی خیابان هرمزان تخلیه و دپو شده که به وسیله کامیون‌های خودروبر به این مکان منتقل و سپس تحویل مشتری می‌شود.

وی افزود: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص گردید محل یک باب تعمیرگاه عمومی بوده که مشاهده می‌کنند یک دستگاه خودروی بنز اس۵۰۰ مشکی رنگ در این محل پارک شده، پلاک خودروی دیگر بر روی آن نصب و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه مربوطه نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد. لذا از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

تسنیم 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید