کشف انبار بزرگ سیگار و تنباکوی فاسد در قلب تهران

    کد خبر :883444
کشف انبار بزرگ سیگار و تنباکوی فاسد در قلب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف انبار دپوی سیگار و تنباکو فاسد و قاچاق در مرکز تهران به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ پیام کاویانی رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اظهار کرد: در ابتدای این هفته چندین گزارش مردمی مبنی بر دپو سیگار و تنباکو فاسد و تاریخ گذشته در یک انبار کالا در محدوده خیابان مولوی دریافت شد و بررسی موضوع در دستور کار مأموران نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات میدانی از صحت گزارش های دریافتی اطمینان حاصل کردند و پس از هماهنگی قضائی به محل اعزام و موفق شدند در بازرسی از این مکان ۱۴ هزار نخ سیگار و ۱۷ هزار و ۱۱۰ بسته توتون تنباکو فاسد و تاریخ گذشته و قاچاق کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد که متهمان با تغییر تاریخ های کالا، این اجناس را به تاریخ جدید به بازار مصرف عرضه می کردند.

کاویانی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کشفیات این عملیات را ۱۵۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند، ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با دستور قضائی انبار کالا پلمب شد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و اطلاع از اینگونه موارد ، به‌سرعت موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید