یک کشته در حادثه تیراندازی دبیرستانی در آمریکا

    کد خبر :801251

شبکه‌خبری “ای‌بی‌سی‌نیوز” از تیراندازی در دبیرستانی در ایالت تنسی آمریکا خبرداد و نوشت: در این حادثه همچنین یک افسر پلیس مجروح شده‌است.

در پی یک تیراندازی مرگبار در دبیرستانی در شهر ناکسویل ایالت تنسی آمریکا یک نفر کشته و یک افسر پلیس هم مجروح شد. محققان می گویند مظنون یک دانش آموز مدرسه بوده است.

در پی این رویداد، پلیس اعلام کرد که در پی گزارش مقامات مدرسه در این شهر مبنی بر مسلح بودن یکی از دانش آموزان، افسران در محل حاضر شدند. هنگامی که ماموران وارد شدند، از مظنون خواستند از مخفیگاه خود بیرون بیاید و سلاح خود را تحویل دهد اما وی سرباز زد و در نهایت هم به یکی از افسران شلیک کرد.

براساس گزارش پلیس این شهر، مظنون در محل حادثه جان خود را از دست داده است.

قوانین حمل سلاح در تنسی پس از امضای لایحه ای در هفته گذشته توسط فرماندار این ایالت که به بسیاری از بزرگسالان ۲۱ سال و بالاتر اجازه می دهد به صورت آشکارا و یا پنهانی با خود سلاح داشته باشند، در کانون توجه قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، براساس آمار منتشر شده در آمریکا در سال ۲۰۲۰گذشته میلادی نزدیک به ۲۰ هزار نفر جان خود را در اثر تیراندازی از دست داده و ۴۰ هزار نفر نیز مجروح شدند.

سال ۲۰۲۱ نیز همانند سالهای گذشته تاکنون سالی پر حادثه برای ایالات متحده بوده و چهار هزار و ۱۲۷ نفر از ابتدای سال ۲۰۲۱ تاکنون جان خود را در اثر تیراندازی از دست داده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید