کره‌جنوبی با غذای مورد علاقه ترامپ، از او پذیرایی کرد

    کد خبر :565413

رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی برای خوشایند دونالد ترامپ با استیک آمریکایی از او پذیرایی کرد و در ضیافت شام از یک ستاره گلف‌ هم دعوت به عمل آورد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به ورزش گلف علاقه نشان می‌دهد و ذائقه غذایی او استیک کاملا پخته‌ شده را می‌پسندد. ترامپ پیشتر گفته بود با برگر و چندین نوع غذای دیگر توانسته ارتباطی دوستانه‌ای با شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن برقرار کند.

اما روابط میان ترامپ و مون جائه-این، رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی که ائتلاف امنیتی با آمریکا دارد، چندان دوستانه نیست. پیش از آنکه ترامپ امروز عازم منطقه غیر نظامی شده دو کره شود و احتمالا سومین دیدار میان رهبران آمریکا و کره‌شمالی انجام شود، کاخ آبی سئول ضیافت شام خود را با غذاهایی همراه کرد که به ذائقه میهمانان ویژه‌اش هماهنگ باشد.

منوی اصلی شامل استیک با گوشت گوساله آمریکایی به همراه سس بولگوگی یا همان باربکیو کره‌ای، برگ سیر ترشی و سایر غذاهای جانبی بود. همچنین ۱۲ پیش غذای سرد کره‌ای از جمله خارپشت دریایی با توفو و کوکو ماش در منوی اصلی جای داشت. مینی همبرگر هم سرو شد.

دفتر ریاست جمهوری سئول اعلام کرد: سرو غذاهایی به سبک غربی به همراه غذاهای کره‌ای نمادی از هماهنگی و هارمونی میان کره‌جنوبی و آمریکاست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید