کراس اوور کانسپت اوپل Experimental رونمایی شد

    کد خبر :1013973

برند آلمانی اوپل که یکی از تولیدکنندگان قدیمی و شناخته شده صنعت خودروسازی به حساب می‌آید، به تازگی از کراس اوور کانسپت اوپل Experimental خود رونمایی کرد. محصولی منحصربفرد با ویژگی‌های آینده‌نگرانه.

بازتاب- خودروی کانسپت کراس اوور آزمایشی باتری‌دار Opel رسما توسط برند آلمانی که در حال حاضر زیر برند غول خودروسازی Stellantis قرار دارد، رونمایی شد و راه را برای نسل بعدی خودروهای تولیدی از نظر طراحی و ادغام فناوری احتمالی هموار کرد.

خودروی Experimental که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه امسال IAA Mobility مونیخ ماه سپتامبر به عموم نمایش داده شود، بر اساس آنچه که اوپل آن را “پلتفرم پیشرفته Stellantis BEV” می‌نامد، ساخته شده  که در ذهن ما بسیار شبیه پلتفرم STLA به نظر می‌رسد. این برند آلمانی می‌گوید که بارزترین ویژگی Experimental عدم وجود کامل کروم در ظاهر شیک آن است که با عناصر نورپردازی و گرافیک جسورانه و با کنتراست بالا که بر تناسبات کراس اوور کوپه تأکید دارد، جایگزین شده است.

 

 اوپل Experimental

 

در جلو، یک لوگو بزرگ و روشن Opel Blitz به چشم خورده که در کنار آن خطوط نوری وجود دارد. در عقب نیز چراغ‌های خطی و بلندی را شاهد هستیم که نمادی از خودرو آینده‌نگرانه است. Experimental دارای فلپ‌های هوا در جلو و عقب و همچنین یک دیفیوزر عقب است که بسته به شرایط رانندگی برای بهبود کارایی آیرودینامیکی باز و بسته می‌شود. اوپل می‌گوید علاوه بر این، لاستیک‌ها که با همکاری Goodyear ساخته شده‌اند، از لاستیک بازیافتی ساخته شده و روی رینگ‌های آلومینیومی با طراحی خاص تعبیه می‌شود.

به طور کلی، در طراحی بیرونی به Lancia Pu+Ra HPE شبیه است که همچنین بر اساس نسخه‌ای از پلتفرم STLA Stellantis محسوب می‌شود. شایان ذکر بوده که خودروی کانسپت ایتالیایی کوچک‎‌تر از آنچه اوپل ساخته محسوب می‌شود. در فضای داخلی، خودروساز Russelsheim می‌گوید فضای کافی مانند خودروی بخش D وجود دارد، به لطف آنچه به عنوان Space Detox نام‌گذاری شد. به عبارت دیگر، صندلی‌های سبک وزن، فرمان جمع‌شونده و فقدان هر چیزی که برای رانندگی ضروری نیست، کابینی جادار را ایجاد می‌کند که به نظر می‌رسد بزرگ‌تر از آن چه انتظار داریم، است. به جای نمایشگر معمولی، سیستم واقعیت افزوده اضافه شد تا یک کابین کاملا آینده‌نگرانه شاهد هستیم. آینه بغل حذف شده و به جای آن دوربین‌های 180 درجه روی ستون C قرار گرفت.

 

 اوپل Experimental

 

جزئیاتی در مورد پیشرانه، ظرفیت باتری یا برد مشخص اعلام نشد، اما با دیدن اینکه چگونه این یک خودروی کانسپت صرف است، می‌توانیم انتظار عملکرد قابل توجهی داشته باشیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی باید منتظر ماند اوپل نمونه نهایی را معرفی و ارائه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید