کراس اوور الکتریکی هوندا e:Ny1 برای بازار اروپا معرفی شد

    کد خبر :994352
هوندا e:Ny1

شرکت هوندا با معرفی کراس اوور الکتریکی  e:Ny1 برای بازار اروپا، رقیب سرسختی را برای سایر برندها الکتریکی تدارک دیده که دارای طراحی جذاب و مشخصات فنی قابل توجه است.

 بازتابهوندا e:Ny1 علاوه بر طراحی جذاب خود، برد حرکتی 412 کیلومتری دارد که با یک بار شارژ محقق می‌شود. به گفته شرکت ژاپنی تجربه سواری e:Ny1 بسیار نرم و لذت بخش بوده و در فضای داخل کابین نیز جدیدترین فناوری‌های برای رفاه بیشتر تعبیه شده است. از برندهایی که توانسته در اروپا محصولات الکتریکی محبوبی را عرضه دارد، باید به تسلا و کیا اشاره کرد. این خودرو دومی مدلی بوده که به بازار اروپا می‌رسد و به عنوان یک کراس اوور شاسی بلند به حساب می‌آید.

از رقبای آن باید به کیا نیرو EV، سوبارو سولترا و فولکس واگن ID.4 و برخی دیگر اشاره کرد. این خودرو مجهز به یک باتری 68.8 کیلووات ساعتی بوده و پیشرانه الکتریکی تک موتوره 150 کیلوواتی با سیستم دو چرخ جلو محرک در آن تعبیه شد. از نظر طراحی، هوندا e:Ny1 دارای کاپوت کوتاه و سقفی بلند بوده که به سمت عقب و  سمت پایین شیب دارد. این SUV به یک فست بک بزرگ شباهت دارد.

هوندا e:Ny1

فضای داخلی هوندا e:Ny1 بسیار جادار و باکیفیت است. عدم وجود کانال انتقال و چیدمان طبقه پایین باعث شده فضای داخلی EV بسیار بزرگ شود. e:Ny1 دارای یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی عمودی 15.1 اینچی در مرکز کنسول بوده در حالی که کروز کنترل و دکمه‌های چندرسانه‌ای روی فرمان قرار دارند. خودرو را می‌توان به سرعت از طریق DC شارژ کرد که تا 70 درصد شارژ را در 45 دقیقه ارائه می‌دهد. e:Ny1 در اواخر سال جاری راهی بازار اروپا خواهد شد، اما هوندا هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این مدل منتشر نکرده است. برخی منابع نشان می‌دهند که قیمت تخمینی هوندا e:Ny1 EV بیش از 38000 دلار است.

هوندا موتور کمپانی خودروسازی ژاپنی است. این شرکت در سال ۱۹۴۸ توسط سوئیچی هوندا تاسیس شد. ابتدا با ساخت موتور سیکلت فعالیت خود را شروع کرد و سپس وارد بازار خودرو شد. امروزه هوندا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان به شمار می‌رود. گستره وسیعی از خودروهای مختلف را تولید کرده که شامل خودروهای کامپکت، خودروهای لوکس، اسپرت، شاسی بلند و خودروهای الکتریکی می‌شود.  از برندهای خودرویی معروف هوندا می‌توان به آکورد، سیویک، اکسپلورر، کراس اوورهای کراس ترک، CR-V و … اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید