کاهش محدودیت زمانی ویدئوها در تیک تاک

    کد خبر :892334

یکی از دلایل موفقیت تیک تاک یک فید ویدئویی متنوع از ویدئوهای کوتاه بود. این شبکه اجتماعی که بیشترین محبوبیت را در میان نوجوانان دارد، این روزها کاربران زیادی دارد. تیک تاک تابستان امسال محدودیت زمانی ویدئوها را از یک به ۳ دقیقه افزایش داد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_تیک تاک امیدوار است به این ترتیب بتواند با یوتیوب بهتر رقابت کند. با توجه به موفقیت تیک تاک در انتشار ویدئوهای با فرمت کوتاه،‌ یوتیوب نیز قابلیتی با نام Shorts را برای ویدئوهای عمودی کوتاه اضافه کرد. حالا که یوتیوب قصد دزدیدن بخشی از کاربران تیک تاک را دارد، تیک تاک هم قصد دارد به قلمرو یوتیوب وارد شود.

گفتنی است این قابلیت جدید هنوز برای همه کاربران فراهم نشده است. تیک تاک پیش از این برای کاربران محدودی امکان آپلود ویدئوهای ۵ دقیقه‌ای را اضافه کرده بود. اما حالا قصد دارد محدودیت زمانی ویدئوها را برای همه کاربران به ۱۰ دقیقه برساند. ویدئوهای ۱۰ دقیقه‌ای فعلاً برای برخی تولیدکنندگان مشهور محتوا اضافه شده است.

یکی از دلایل دیگر تصمیم تیک تاک برای افزایش زمان ویدئوها، کمک به تولیدکنندگان محتوا برای کسب درآمد است. سازندگان ویدئوهای بلند معمولاً‌ می‌توانند یک بخش کوتاه را برای قرار دادن یک پیام از اسپانسر یا معرفی یک محصول تبلیغاتی در نظر بگیرند. با این‌حال فرمت ویدئوهای عمودی شاید برای یک ویدئوی ۱۰ دقیقه‌ای چندان مناسب نباشد. شاید بهتر باشد تیک تاک بخش مجزایی را برای ویدئوهای طولانی در نظر بگیرد. با این‌حال همه‌چیز بستگی به بازخورد کاربران در بلندمدت و رفتار آن‌ها در تیک تاک دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید