کانن 1D X Mark III با IBIS و تصویربرداری با رزولوشن بیشتر معرفی می‌شود

    کد خبر :612790

دوربین کانن با بهره‌مندی از لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی دوربین (IBIS) و قابلیت تصویربرداری با رزولوشن بیشتر، اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود کانن قبل از مسابقات المپیک توکیو، دوربین EOS 1D X Mark III جدید خود را رونمایی کند. تاکنون اخبار و شایعات مختلفی درباره‌ی این دوربین منتشر شده است. براساس آخرین اخبار کانن‌رومرز (Canon Rumors) که معمولا اخبار موثقی منتشر می‌کند، به‌نظر می‌رسد دوربین کانن 1D X Mark III با مشخصات بهبودیافته و با هدف رقابت با دوربین نیکون D6، اوایل سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود.

کانن‌رومرز که ظاهرا تجربه‌ی نگاه نزدیک به نمونه‌ی اولیه‌ی دوربین کانن 1D X Mark III را داشته، معتقد است دوربین جدید به لرزش‌گیر تصویر در بدنه‌ی داخلی دوربین (IBIS) مجهز است و رزولوشن آن نیز برای دوربین سری EOS-1 ارتقا چشمگیری یافته است. دوربین جدید کانن با بهره‌مندی از پردازنده‌ی جدید DIGIC و اسلات دوگانه‌ی CFExpress و امکان تصویربرداری ویدئویی با رزولوشن 6K بدون قابلیت کراپ معرفی خواهد شد. این مشخصات نشان می‌دهد احتمالا امکان تصویربرداری ویدئویی با رزولوشن 4K و با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه نیز وجود دارد.

هنوز مشخص نیست کانن قصد دارد چه زمانی دوربین جدید و احتمالا آخرین پرچم‌دار DSLR فول‌فریم خود را معرفی کند؛ اما به‌نظر می‌رسد با توجه به زمان برگزاری مسابقات المپیک، اوایل سال ۲۰۲۰ زمان مناسبی برای رونمایی دوربین جدید کانن باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید