تولیدکننده بزرگ دوربین، چراغ مطالعه عجیب معرفی کرد

    کد خبر :1039818
چراغ مطالعه

شرکت کانن که بیشتر به عنوان تولیدکننده دوربین شناخته می‌شود، به تازگی از چراغ مطالعه چند منظوره‌ای رونمایی کرد که به عنوان اسپیکر هم قابل استفاده است.

بازتاب- برند ژاپنی تولیدکننده دوربین Canon محصول جدیدی را عرضه کرده که هم اسپیکر بوده و هم چراغ مطالعه و اکنون راهی بازار چین شد. اسپیکر نوری جدید کانن یک گجت دو در یک است که می‌تواند نیازهای صوتی و نوری را برآورده کند. بالای اسپیکر دارای چراغ LED بوده که با DC کنترل می‌شود. چراغ LED می‌تواند در جهات مختلف چرخانده شده تا روشنایی را فراهم کند.

اسپیکر نوری کانن به گونه‌ای طراحی شده است که شبیه یک لامپ سنتی باشد و محفظه بلندگو در زیر آن قرار دارد در حالی که بخش نور در بالا قرار گرفته است. می‌توان از آن عمدتاً برای روشنایی استفاده کرد و حالت‌ها و سطوح مختلف نوری آن گزینه‌های کافی برای استفاده در سناریوهای مختلف را فراهم می‌کند. سیستم روشنایی اسپیکر نوری جدید کانن از دو گزینه سفید یا گرم پشتیبانی می‌کند. همچنین از گزینه‌های کم نور سه سطحی یعنی ضعیف، متوسط و قوی پشتیبانی دارد.

 

چراغ مطالعه

 

اسپیکر با برد کامل می‌تواند صدا را در کل محدوده فرکانس کم، متوسط و زیاد ارائه دهد. یک رادیاتور غیرفعال در پایین اسپیکر نور وجود دارد و این خروجی برنجی عمیق‌تری را ارائه می‌دهد. بدنه آلومینیومی استوانه‌ای آن قادر به سرکوب نویز بوده و همچنین پخش صدای 360 درجه را ارائه می‌دهد. اسپیکر نوری جدید کانن را می‌توان از طریق بلوتوث با یک دستگاه ورودی متصل کرد.

عمر باتری آن حدود 5 ساعت بوده و می‌توان آن را از طریق USB-C شارژ کرد. لامپ، بازو و بدنه اسپیکر نور را می‌توان به طور مستقل حرکت داد و زاویه نور را به راحتی با یک دست تنظیم کرد. از ساختار توقف آزاد استفاده می‌کند و می‌تواند به راحتی در محدوده متحرک متوقف شود. اسپیکر جدید کانن اکنون با قیمت 2680 یوان (374 دلار) در چین در دسترس است. هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که آیا کانن این اسپیکر سبک جدید را به بازارهای دیگر ارسال خواهد کرد یا خیر.

برند ژاپنی محصولات کاربردی دیگری هم تولید می‌کند، هرچند دوربین تجارت مطرح و اصلی کانن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید