کاندیدای اماراتی ریاست AFC: مسابقات باید عادلانه در کل قاره برگزار شود، نه در دو منطقه شرق و غرب

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۱۰
    کد خبر :506185
کاندیدای اماراتی ریاست AFC

محمد خلفان الرمیثی کاندیدای اماراتی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا به نتایج این انتخابات امید زیادی دارد و برآورد او پیروزی با کسب ۲۴ رای است.

محمد خلفان الرمیثی در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه شعار خودش را در این انتخابات اجرای عدالت در فوتبال آسیا اعلام کرده و اظهار داشت: از واکنش‌ها نسبت به صراحت و اظهارات خودم ترسی ندارم. به عقیده من ما نیاز به تغییر داریم و نباید از تغییر بترسیم. من از تغییرات ضروری فوتبال آسیا می‌گویم. حقیقت این است که در حال حاضر فوتبال آسیا شکست خورده است و نیاز به تحولی عمیق دارد. فوتبال در تمامی قاره‌ها در حال پیشرفت است اما در آسیا مشکلات زیادی وجود دارد. باید به دنبال اجرای عدالت در فوتبال قاره باشیم. هدف من این است که فوتبال آسیا قدرتمند و مستقل باشد چرا که لیاقت آن را دارد. اولین گام این است که به سمت عدالت و شفافیت پیش برویم. پیشنهاد من شکل‌گیری صندوقی است به نام صندوق عدالت که از مازاد درآمدهای تبلیغاتی شکل می‌گیرد و داشته‌های آن به 320 میلیون دلار می‌رسد. این صندوق باید همه ساله به کلیه فدراسیون‌های عضو 2 میلیون دلار کمک کند. همچنین در این برنامه 25% بودجه ویژه فوتبال بانوان و بودجه اختصاصی برای تیم‌های پایه در نظر گرفته است.

به گزارش تسنیم، کاندیدای اماراتی ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره لیگ قهرمانان آسیا گفت: شرایط امروز و تقسیمات غرب و شرق باید تغییر کند. AFC می‌تواند هزینه سفرهای تیم‌ها را به مبلغ 10 میلیون دلار در سال بپذیرد و مسابقات به شکل عادلانه در کل قاره برگزار شود و نه در دو منطقه شرق و غرب. شعار من عدالت، شفافیت و احترام متقابل در فوتبال آسیاست که برای رسیدن به این هدف باید وضعیت را دگرگون سازیم. من پیش‌بینی می‌کنم که بین 24 تا 25 رای خواهم داشت و می‌توانم به ریاست AFC در این دوره امیدوار باشم. من در طول یک سال تمامی اهداف و برنامه‌های خودم را اجرایی و فوتبال آسیا را متحول می‌کنم اما اگر این برنامه‌ها اجرا نشد در پایان همان سال اول نشستی برگزار می‌کنم و استعفای خودم را رسما اعلام خواهم کرد. بر این اساس امیدوارم کشورهای آسیایی به من اعتماد کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید