نامه AFC در خصوص مالکیت استقلال و پرسپولیس

  • ورزشی
  • دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰
    کد خبر :1053384
AFC مالکیت استقلال و پرسپولیس

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون ایران خواستار توضیحات این فدراسیون در مورد مالکیت باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال شده است. این در حالی است که تکلیف این دو باشگاه مشخص نیست.

AFC که قوانین سختگیرانه خود را برای صدور مجوز حرفه ای جهت حضور تیم‌ها در فرمت جدید لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا در نظر گرفته است، خواهان توضیح شفاف درباره تعیین تکلیف سهام باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و معضلات مالی این باشگاه‌ها شده است.

AFC که تمام مکاتبات بین المللی با باشگاه‌ها را از طریق فدراسیون‌های تحت عضو انجام می‌دهد خواستار رسیدگی هرچه سریع‌تر به این موضوع و پاسخ فوری فدراسیون فوتبال ایران شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا تا ۱۱ فروردین فرصت رسیدگی به کمبودهای باشگاه‌ها را داده و هرگونه تخلف را با جریمه‌های سنگین خود که از یک سال پیش وضع کرده بود روبرو خواهد کرد.

به گزارش مهر، کنفدراسیون فوتبال آسیا در شرایطی درخواست تعیین تکلیف مالکیت این دو باشگاه را مطرح کرده است که با وجود پیگیری های صورت گرفته هنوز این دو باشگاه مالکی غیر از وزارت ورزش ندارند و صحبت ها در مورد انتقال به وزارتخانه های دیگر بی اثر مانده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید