کالینان اسپشال 50؛ امضای یک ایرانی بر شاسی بلند لوکس انگلیسی /عکس

  • خودرو
  • چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ ۹:۴۰
    کد خبر :874631
کالینان اسپشال 50؛ امضای یک ایرانی بر شاسی بلند لوکس انگلیسی

اخیرا تصاویری از پروژه اختصاصی منصوری برای امارات منتشر شده است که یک دستگاه رولز-رویس کالینان پس از طی مراحل شخصی سازی، چهره ای متفاوت و جذاب تر را به نمایش می گذارد.

رولز-رویس منصوری که نسخه اسپشال امارات 50 نام دارد به مناسبت پنجاهین سالگرد شکل گیری این کشور آماده شده است.

کالینان جدید منصوری از کیت بدنه اختصاصی در تمامی قسمت ها استفاده می کند. در بخش دماغه؛ اسپلیتر نصب شده در پایین ترین قسمت سپر موجب شده تا خودرو به سطح زمین نزدیک تر باشد. پوشش متفاوت اسپلیتر، جزئیات داخل سپر و همچنین درپوش موتور کاملا جلب نظر می کنند.

همین وضعیت در نمای جانبی نیز مشاهده می شود. رکاب، نوار ضرب گیر روی درب ها، پوشش آبشش های انتهای گلگیر و همچنین جزئیات تزئینی ستون آخر با همین پوشش کار شده اند.

درب ها در حالت خودکشی باز می شوند که این یکی از جذاب ترین برنامه های استاندارد رولز-رویس محسوب می شود.

رینگ های 24 اینچی حرفه ایی منصوری را نیز به فرمول نمای جانبی باید اضافه کنید تا سطح بالای کار تیونر در این قسمت کامل شود.

در نمای عقب نیز همه چیز هماهنگ و دقیق انتخاب شده، بویژه دیفیوزر فوق العاده با خروجی های اگزوز دوقلو در طرفین آن که خبر از شیر درنده زیر درپوش موتور خودرو می دهند!

در بخش پیشرانه اطلاعاتی که تا کنون در اختیار رسانه ها قرار گرفته به 610 اسب بخار خروجی و گشتاور 950 نیوتن متر اشاره دارند. درباره جزئیات برنامه های منصوری برای این قسمت اطلاعاتی وجود ندارد.

فضای داخل کابین نیز دقیقا با همان طرحی که برای تزئین بدنه استفاده شده بود، شکل گرفته که چرم بسیار مرغوب، لوگوی منصوری و همینطور لوگوی مربوط به 50 سالگی امارات جلب نظر می کنند.

قیمت خودرو مشخص نیست.

عصر ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید