کار استقلال از ذوب کردن آهن سخت تر است

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۱۹
    کد خبر :615604

روز دوم از هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر با انجام ۴ بازی دنبال می‌شود که سرخابی‌های تهران به مصاف حریفان اصفهانی شان می‌روند.

در دومین روز از هفته پنجم لیگ برتر امروز چهار بازی برگزار می‌شود که طی آن پرسپولیس در خانه میزبان سپاهان است، ماشین سازی در تبریز از شاهین بوشهر پذیرایی می‌کند، پیکان در اهواز میهمان فولاد است و در آخرین بازی امروز هم ذوب آهن در خانه پذیرای استقلال است.

پرسپولیس-سپاهان
سرخ پوشان تهران که به تازگی دربی بزرگ تهران را فتح کرده‌اند، باید در دیداری سخت و نفس گیر به مصاف سپاهانی بروند که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است.

به گزارش مهر،شاگردان کالدرون که در هفته چهارم یک رده بالاتر از سپاهان قرار گرفتند، می‌خواهند با ارائه بازی خوب و نتیجه‌ای مناسب پیروزی هفته قبلی شان را تثبیت کنند.

سپاهان یکی از دو تیمی بود که تا پایان هفته چهارم دروازه‌اش بسته مانده و این نشان می‌دهد کار پرسپولیسی‌ها برای گل زدن به این تیم چندان هم ساده نیست.

جدال پرسپولیس و سپاهان را می‌توان جدال مدعیان قهرمانی این فصل هم دانست و شاید نتیجه این بازی در تعیین قهرمان در پایان فصل بی تاثیر نباشد.

ماشین سازی-شاهین بوشهر
شرایط دو تیم جدول مناسب نیست. شاهین با یک امتیاز در قعر و ماشین سازی با ۳ امتیاز تنها دو رده بالاتر از این تیم قرار دارد.

هر دو تیم با ۳ شکست بیشترین باخت در لیگ برتر را به خود اختصاص داده‌اند و برخی شواهد گویای آن است که مربی هر دو تیم شرایط مستحکمی ندارند و ممکن است تیم بازنده دستخوش تغییراتی روی نیمکت شود. هر دو تیم با ۸ گل خورده خطوط دفاعی ضعیفی را دارند.

فولاد – پیکان
همسایه‌های جدولی با امتیازات نزدیک برگزار کننده یکی از دیدارهای کم حاشیه اما جذاب هفته پنجم هستند. هر دو تیم با دو پیروزی شیرین از هفته چهارم به این مسابقه می‌آیند. فولاد که با نکونام شهر خودرو صدر جدولی را در مشهد مغلوب کرد و پیکان هم بهترین پیروزی هفته را مقابل ماشین سازی با ۶ گل به دست آورده بود.

فولادی‌ها ۵ و پیکانی‌ها ۴ امتیازی هستند و در رده‌های ۹ و ۱۰ جدول قرار گرفته‌اند. پیروز در این دیدار برای هر یک از دو تیم می‌تواند به منزله تثبیت تقریبی جایگاه آنها در میانه‌های جدول و حتی صعود به رده‌های بهتر باشد.

این بازی یک ویژگی خاص دارد. تقابل نکونام و فرکی جدال جوان ترین مربی با یکی از مسن ترین مربیان شاغل در لیگ برتر است.

ذوب آهن-استقلال
این بازی می‌تواند حواشی و جذابیت‌های زیادی داشته باشد. تقابل علیرضا منصوریان با استقلال همیشه جذابیت‌های خودش را دارد.

دو تیم در حالی باید امروز با هم دیدار کنند که هنوز پیروزی به دست نیاورده‌اند و با ۳ و ۲ امتیاز در رده‌های ۱۲ و ۱۵ قرار دارند.

بدیهی است که هیچ یک از دو تیم شان خود را در اندازه جایگاهی که در آن قرار گرفته نمی‌دانند و برای جدایی از رده‌های پایین جدول به فکر کسب ۳ امتیاز بازی هستند.

برنامه روز دوم از هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

پنجشنبه ۴ مهر ۹۸

* پرسپولیس تهران–فولاد مبارکه سپاهان؛ ساعت ۱۶:۱۵/ورزشگاه آزادی تهران
داور: سید وحید کاظمی کمک‌ها: رضا سخندان – علیرضا ایلدروم کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی – علی صفایی، داور چهارم: امیر رضا آشور ماهانی ناظر داوری: فریدون اصفهانیان

* ماشین سازی تبریز–شاهین شهرداری بوشهر؛ ساعت ۱۶:۳۰/ورزشگاه بنیان دیزل تبریز
داور: علی بای کمک ها: حسن ظهیری – محسن بابایی کمک داوران اضافی: حسین زمانی – کیوان علیمحمدی داور چهارم: محمدعلی رضایی ناظر داوری: محمود رفیعی

* فولاد خوزستان–پیکان تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰/ورزشگاه شهداء فولاد اهواز
داور: مرتضی منصوریان کمک ها: سعید علی نژادیان – یعقوب سخندان کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – سعاد وفاپیشه داور چهارم: پوریا زحمتی ناظر داوری: اسماعیل صفیری

* ذوب آهن اصفهان–استقلال تهران؛ ساعت ۱۸:۳۰/ورزشگاه فولاد شهر فولادشهر
داور: بیژن حیدری کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی – رحیم شاهین کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک – کمیل غلامی داور چهارم: ایوب غلامزاده ناظر داوری: محسن ترکی

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید