کاردانو، ریپل و پالیگان، سه ارز دیجیتال با قیمت زیر 2 دلار

    کد خبر :1045954
کاردانو، ریپل و پالیگان، سه ارز دیجیتال

کاردانو (ADA)، ریپل (XRP) و پالیگان (MATIC)، سه ارز دیجیتال با قیمت زیر 2 دلاری هستند که به گفته تحلیلگران بازار، در سال 2024، پتانسیل رشد بیش از 2000 درصدی را دارند. با توجه به پیش‌بینی صعودی شدن بازار ارز دیجیتال در سال نوی میلادی، احتمال ایجاد رالی قیمتی در چارت این ارزهای دیجیتال بسیار بالا است.

این ارز دیجیتال در حال حاضر، 0.6281 دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، 21.2 میلیارد دلار است. رویکرد منحصربه‌فرد این بلاکچین در تمرکز بر پایداری و مقیاس‌پذیری، موجب تمایز آن از سایر بلاکچین‌ها شده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که کاردانو قیمتی کمتر از ارزش واقعی خود دارد.

به گزارش رمزارز نیوز، نیروی محرکه رشد بالقوه کاردانو، توسعه مستمر به رهبری شرکت Input Output Global (IOG) است. این شرکت مسئول ارتقای قابلیت‌های بلاکچین کاردانو است که می‌تواند به پذیرش گسترده‌تر و در نتیجه، افزایش قیمت ADA منجر شود. پیش‌بینی‌ می‌شود که قیمت این ارز دیجیتال با 2000 درصد افزایش به حدود 12.4 دلار برسد.

ارز دیجیتال  کاردانو

ریپل: یک پلتفرم معاملاتی بین‌المللی

ارز دیجیتال ریپل در حال حاضر 0.6279 دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، 33.5 میلیارد دلار است. ریپل یک ارز دیجیتال است که به منظور انجام سریع و کم‌هزینه تراکنش‌های بین‌المللی طراحی شده است. این ارز دیجیتال در رتبه‌بندی ارزش بازار در رتبه ششم قرار دارد. پتانسیل رشد XRP به پذیرش فزاینده آن توسط مؤسسات و کسب‌وکارها وابسته است.

رمز ارز ریپل

ریپل‌لبز همواره در ایجاد مشارکت‌هایی با هدف ترویج استفاده از XRP در تسویه‌حساب‌های بین‌المللی، فعال بوده است. با بهبود وضوح نظارتی، ریپل در ابعاد گسترده‌تری مورد پذیرش قرار خواهد گرفت که این موضوع می‌تواند قیمت آن را افزایش دهد. تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال رشدی 2000 درصدی را تجربه کند و قیمت آن به 12.668 دلار برسد.

پالیگان: یک راه‌‌حل لایه دوم مبتنی بر اتریوم

پالیگان در حال حاضر 1.014 دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن، 9.1 میلیارد دلار است. این بلاکچین با همکاری با شرکت‌های بزرگ و راه‌اندازی راه‌حل‌های نوآورانه مانند Polygon CDK برای صرافی‌ها، مورد توجه قرار گرفته است.

رمز ارز پالیگان

سرمایه‌گذاری پالیگان در زیرساخت‌ها و پذیرش فزاینده آن توسط فعالان بازار، زمینه را برای افزایش بالقوه قیمت آن فراهم کرده است. به گفته تحلیلگران، این ارز دیجیتال نیز پتانسیل رشد 2000 درصدی را دارد و در نتیجه این رشد، قیمت آن به حدود 20 دلار خواهد رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید