کاربران واتس‌اپ می توانند ویدئو باکیفیت ارسال کنند

    کد خبر :1017983

به اشتراک گذاری فایل رسانه‌ای در واتس‌اپ بسیار دشوار بوده زیرا پیام رسان مورد اشاره کیفیت را فشرده می‌کند. کاربران برای حفظ کیفیت باید آنها را به عنوان اسناد به اشتراک بگذارند.

بازتاب-با این حال، دیگر این مشکل وجود نداشته و مسئله حل شد. پیام رسان متا در اوایل ماه جاری گزینه ارسال عکس‌های با کیفیت HD را معرفی کرد. اکنون، واتس‌اپ همچنین در حال اضافه کردن پشتیبانی برای اشتراک‌گذاری ویدیوهای با کیفیت HD است. این ویژگی مدت‌ها بوده که انتظار می‌رود زیرا کاربران می‌توانند ویدئو را با وضوح بالا به اشتراک بگذارند.

نماینده واتس‌اپ به TechCrunch پشتیبانی از کیفیت ویدیوی HD در پلتفرم موردبجث خود را تایید کرد. این ویژگی اکنون برای کاربران اندروید و iOS به صورت مرحله‌ای در دسترس است، به این معنی که ممکن بوده چند روز طول بکشد تا در همه دستگاه‌ها ارائه شود. کاربران باید بررسی کنند که از آخرین نسخه برنامه استفاده می‌کنند.

با جدیدترین ویژگی، کاربران واتس‌اپ اکنون می‌توانند ویدیوهای با کیفیت بالا را تا 720p به اشتراک بگذارند. اگرچه به 1080p نزدیک نیست، اما هنوز به مراتب بهتر از 480p است که تا به حال قابل انتخاب بود.

 

واتس‌اپ

 

فرآیند به اشتراک‌گذاری فیلم‌های HD در سرویس پیام‌رسان مانند اشتراک‌گذاری عکس‌های HD است. پس از انتخاب ویدیویی که کاربر می‌خواهد به اشتراک بگذارد، یک نماد HD جدید در بالای صفحه نمایش وجود خواهد داشت. سپس از کاربران خواسته می‌شود که اگر بخواهند ویدیو را با کیفیت SD یا HD به اشتراک بگذارند. همچنین حجم فایل را برای هر دو گزینه نمایش می‌دهد که به طور بالقوه می‌تواند به ذخیره داده‌های اینترنت تلفن همراه کمک کند. سپس کاربران می‌توانند برای اشتراک‌گذاری ویدیو، ارسال را فشار دهند.

هم تصاویر HD و هم ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در واتس‌اپ رمزگذاری شده‌اند. گیرنده ویدیو HD یک نشان کوچک HD روی ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در برنامه مشاهده خواهد کرد که به او اطلاع می‌دهد شما یک ویدیوی HD را به اشتراک گذاشتید. در صورت داشتن فضای ذخیره سازی و پهنای باند اینترنت برای دانلود و مشاهده فایل، این برای تصمیم‌گیری آگاهانه مفید است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید