کارآموز افسرده ارتش آمریکا سعی کرد اتوبوس حامل کودکان را بدزدد

    کد خبر :807879
کارآموز افسرده ارتش آمریکا

مقامات رسمی در کارولینای جنوبی اعلام کردند یک کارآموز مسلح ارتش آمریکا روز پنجشنبه یک دستگاه اتوبوس مدرسه حامل دانش آموزان را ربود.

شبکه خبری ان بی سی گزارش داد، مقامات پلیس در کارولینای جنوبی اعلام کردند این کارآموز از فورت جکسون ساعت ۷ بامداد به وقت محلی، با یک اسلحه پایگاه نظامی را ترک کرده است – البته بعدا مشخص شد اسلحه بدون مهمات بوده است.

سرکلانتر منطقه ریچلند اعلام کرد او به راننده اتوبوس گفته نمی‌خواهد به او آسیبی بزند فقط می‌خواهد به شهر بعدی برود.

سرکلانتر ریچلند، مظنون را جووان کولازو ۲۳ ساله از نیوجرسی معرفی کرد.

کلانتری منطقه، ویدئوی مختصری را از داخل اتوبوس درخلال این حادثه منتشر کرد که نشان می‌دهد مردی اسلحه به دست با بلوز مشکی با نماد “ارتش” کلماتی را بیان می‌کند.

در این ویدئو، صدای مظنون شنیده می‌شود که به راننده دستور می‌دهد در را ببندد و حرکت کند.

سرکلانتر ریچموند گفت مظنون همه ۱۸ کودک داخل اتوبوس را به قسمت جلویی اتوبوس برده و آن‌ها از مظنون مرتبا می‌پرسند آیا قصد دارد به آن‌ها یا راننده آسیب بزند.

سرکلانتر منطقه گفت این پرسش و پاسخ، متجاوز را مایوس کرده و او اجازه می‌دهد کودکان از خودرو پیاده شوند، سپس پس از طی مسافتی کوتاه، اتوبوس را ترک کرده و سلاحش را نیز در داخل اتوبوس قرار می‌دهد و سپس تسلیم می‌شود.

سرکلانتر منطقه گفت کل مدت زمان این حادثه شش دقیقه طول کشید که این کودکان و راننده اتوبوس بسیار ترسیدند و زندگی شان به خطر افتاد. آن‌ها صدمه فیزیکی ندیدند، اما شما می‌توانید تصور کنید آن‌ها در آن زمان چه احساسی داشتند. مظنون بازداشت شده و به ۱۹ مورد جرم از جمله آدم ربایی، سرقت مسلحانه، سرقت خودرو، نقض قانون استفاده از سلاح در جرائم خشونت طلبانه و حمل غیرقانونی یک سلاح در اموال مدرسه متهم است.

وی افزود:” اوضاع بسیار وحشتناکی بود، این اولین بار در طول ۲۵ سال خدمتم هست که چنین تماس تلفنی دریافت کرده ام و به من گفته شد یک فرد مسلح اتوبوس حامل کودکان را دزدیده است. نمی‌توانم به شما بگویم چه حسی دارم. ما با راننده اتوبوس صحبت کردیم او از آموزه هایش برای حفاظت از این کودکان استفاده کرد. اگر این داستان قهرمانی داشته باشد، آن راننده اتوبوس است. ما نمی‌خواهیم الان نام او را اعلام کنیم، اما در مقطعی دیگر او را معرفی می‌کنیم. کار او عالی بود. ”

به گزارش صداوسیما؛ ژنرال میلفورد بیگل فرمانده پایگاه نظامی آمریکا اعلام کرد معتقد است این جوان آمریکایی دچار افسردگی شدید شده و این امر باعث شده از حصار پایگاه بالا رفته و سعی کرده فورت جکسون را ترک کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید