چگونه شماره تلفن خود را مسدود و مخفی کنیم

    کد خبر :988267
شماره تلفن

مواقعی وجود دارد که می‌خواهید هنگام برقراری تماس، شماره خود را در گوشی مخفی یا مسدود کنید. این می‌تواند یک روش موثر برای محافظت از حریم خصوصی و حفظ محرمانه بودن شماره تلفن همراه شما در حین استفاده از دستگاه باشد.

 بازتاب- با انجام این کار، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما برای کسانی که با آنها تماس می‌گیرید فاش نشده باقی می‌ماند و سطحی از امنیت و آرامش خاطر به شما می‌دهد.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که بخواهید با یک کسب و کار تماس بگیرید تا در مورد پیشنهادات آنها مانند محصولات یا خدمات پرس و جو کرده و ترجیح دهید شماره تلفن شخصی خود را فاش نکنید.

به طور مشابه، ممکن است از گوشی شخصی خود برای رسیدگی به تماس‌های مربوط به کار استفاده کنید و ترجیح می‌دهید شماره خصوصی خود را از افرادی که برای اهداف حرفه‌ای با آنها تماس می‌گیرید ؛ محرمانه نگه دارید. در این مواقع، پنهان کردن شماره به شما امکان می‌دهد در عین حفظ حریم خصوصی خود، بین زندگی شخصی و حرفه‌ای خود جدایی داشته باشید.

چگونه شماره خود را هنگام برقراری تماس مخفی یا مسدود می کنید؟

اگر می‌خواهید شماره خود را در تماس‌های فردی پنهان کنید، اگر در ایالات متحده هستید، می‌توانید *67 را به ابتدای شماره تلفنی که تماس می‌گیرید اضافه کنید. با این کار شماره شما در تماس فردی که برقرار می کنید پنهان می‌شود.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید با آمازون در ایالات متحده تماس بگیرید، شماره تلفن آنها 1-888-280-4331 است، برای مخفی کردن شماره خود در این تماس، *67-1-888-280-4331 را شماره‌گیری کنید.

اگر در انگلستان هستید، شماره‌ای که قبل از تماس برای مخفی کردن شماره خود می‌گیرید کمی متفاوت است، باید 141 را در مقابل شماره تلفنی که با آن تماس می،گیرید، قرار دهید. شماره‌ای که باید در مقابل شماره تلفنی که با آن تماس می‌گیرید شماره‌گیری کنید بسته به کشور متفاوت است، این نمونه‌ها شامل ایالات متحده آمریکا و بریتانیا می‌شوند. همچنین می‌توانید شماره خود را برای همیشه در دستگاه خود پنهان کنید تا همه تماس‌ها شماره شما را نشان ندهند، روش انجام این کار در دستگاه کمی متفاوت است.

 

چگونه شماره خود را در آیفون برای همیشه مسدود کنیم؟

شماره تلفن

در آیفون گزینه ای برای مخفی کردن شماره تلفن همراه شما برای هر تماسی که از دستگاه خود برقرار می کنید وجود دارد. این را می توان با تغییر دائمی تنظیمات در دستگاه خود انجام داد.

برای این کار باید اپلیکیشن Settings را در آیفون خود باز کنید و سپس برنامه Phone را انتخاب کنید، سپس باید به پایین اسکرول کنید تا Show My Call ID را ببینید، آن گزینه را انتخاب کنید و سپس کلید را خاموش کنید.

وقتی این تنظیم روشن است، هر تماسی که برقرار می‌کنید شماره تلفن همراه شما را به شخصی که با او تماس می‌گیرید نمی‌دهد. اگر از آیفون خود برای برقراری تماس های کاری استفاده می کنید، این می تواند یک ویژگی مفید باشد، همانطور که بسیاری از مردم هنگام کار از خانه در طول همه گیری جهانی انجام می دادند. با دنبال کردن مراحل بالا و روشن کردن مجدد کلید، به راحتی می توانید این ویژگی را خاموش کنید. می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این ویژگی را در وب سایت اپل بیابید.

چگونه شماره خود را در اندروید مسدود و مخفی کنم؟

این کار به روشی مشابه آیفون عمل می کند، شما باید تنظیمات گوشی اندرویدی خود را تغییر دهید تا به طور دائمی شماره موبایل خود را از داده شدن مسدود کنید. نحوه انجام این کار ممکن است در سازنده اندروید کمی متفاوت باشد.

برای مخفی کردن و مسدود کردن شماره تلفن همراه خود در تلفن اندرویدی خود، نماد تلفن را در منو انتخاب کنید و در بالا سمت راست تنظیمات را انتخاب کنید، سپس از منوی کشویی باید Calls و سپس تنظیمات اضافی، شناسه تماس گیرنده را انتخاب کنید. سپس Hide Number را انتخاب کنید. شماره شما اکنون پنهان می شود و دفعه بعد که تماس برقرار می کنید به شخصی که تماس می گیرید داده نمی شود. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در گوگل بیابید.

ویژگی هایی که قبلاً ذکر شد به طور خاص برای حفظ حریم خصوصی شما و محرمانه نگه داشتن شماره تلفن همراه شما در هنگام مکالمه تلفنی بدون قصد افشای اطلاعات تماس خود برای طرف مقابل طراحی شده اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید