چگونه با شرکت در عرضه اولیه بایننس سود بالایی کسب کنیم؟

    کد خبر :911264

با وجود میلیون‌ها ارز دیجیتال موجود در بازار و پیدایش صدها ارز جدید به‌صورت ماهانه، انتخاب از میان آن‌ها را برای سرمایه‌گذاران سخت و سخت‌تر می‌کند. از طرفی قیمت بسیاری از رمز ارزهایی که به بازار ارائه می‌شوند، به‌علت کمبود معامله و ناشناخته بودن به‌سرعت به صفر می‌رسد و از بین می‌روند. بنابراین برای جلوگیری از این امر و حمایت از رمز ارزهای جدید، عرضه اولیه بایننس به وجود آمد.

اگر می‌خواهید بدانید عرضه اولیه رمز ارزها چیست و چه مزایایی دارند، در این مطلب همراه ما بمانید. در انتها نیز نحوه شرکت در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال و چگونگی کسب سود بیشتر در صرافی بایننس را به شما یاد می‌دهیم.

عرضه اولیه بایننس چیست؟

در حال حاضر هزاران پروژه رمز ارز و بلاکچین در بازار وجود دارند یا در حال توسعه هستند تا به بازار ارائه شوند. بسیاری از این پروژه‌ها به حمایت مالی نیاز دارند تا توسعه دهندگان بتوانند به کار خود ادامه دهند.

البته بیشتر پروژه‌ها با کمک دیگر دارندگان ارزهای دیجیتال کار خود را ادامه می‌دهند و توسعه رمز ارز جدید را به پایان می‌رسانند. اما در هر حال بدون سرمایه خارجی نمی‌توانند در این بازار به ‌مدت زیادی دوام آورند.

از طرفی اگر توسعه دهندگان بخواهند به دنبال سرمایه‌گذار بگردند باید زمان بسیاری را صرف کنند تا فردی پروژه آن‌ها را تایید کرده و روی آن سرمایه‌گذاری کند. بنابراین بسیاری از افراد به شرکت در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال روی می‌آورند.

در عرضه اولیه توسعه دهندگان پروژه خود را به یک صرافی رمز ارزها ارائه می‌دهند تا از آن برای کسب سرمایه از مشتریان خود کمک بگیرد. یعنی توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال خود را به فروش می‌گذارند تا بتوانند با سرمایه به‌دست آمده پروژه مورد نظر خود را آغاز کنند.

از آن‌جایی که صرافی‌ها از عرضه اولیه ارزها حمایت می‌کنند، بنابراین استارتاپ‌ها باید درباره پروژه‌ها و برنامه‌های خود کاملا جدی باشند. هر صرافی با عرضه اولیه یک رمز ارز شهرت و اعتبار خود را در خطر می‌اندازد. بنابراین اصولا نظارت شدید و ریزبینانه‌ای روی این پروژه‌ها صورت می‌گیرد.

چگونه عرضه اولیه بایننس سازمان‌دهی شده است؟

اگرچه فناوری بلاکچین نسبتا جدید است و به‌تازگی مردم سرتاسر جهان با آن آشنا شده‌اند، اما در حال حاضر هزاران هزار استارتاپ و شرکت در این حوزه فعالیت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها نیز در تلاش هستند تا سرمایه‌گذاران بالقوه را به کمک عرضه اولیه جذب خود کنند.

هنگامی‌که توسعه دهندگان ارزهای دیجیتال تصمیم به استفاده از عرضه اولیه بایننس می‌گیرند، باید فرآیند پیچیده‌ای را طی کنند تا بتوانند اولین دلار سرمایه مورد نیاز خود را به‌دست آورند. ضمن این‌که باید واجد شرایط خاص صرافی نیز باشند.

به‌عنوان مثال باید مدل کسب و کار موجه، اعضای تیم باتجربه و دانش کافی در حوزه فناوری داشته باشند و در کنار آن‌ها چک سفید نیز ارائه دهند. هنگامی که یک پروژه را سازمان‌دهی می‌کنند یعنی به افراد دیگر اطمینان می‌دهند که در بلند مدت موفقیت در انتظار آن‌ها است.

با ارائه چنین شرایطی صرافی از پروژه حمایت می‌کند تا به سرمایه مورد نظر خود برسند. در حال حاضر بایننس به هزاران پروژه متفاوت در کسب سرمایه کمک کرده است. به‌عنوان مثال می‌توان به پروژه بیت تورنت، بند پروتکل، AXS، ALPHA و WRX اشاره کرد.

شرکت در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال

البته صرافی‌های دیگر نیز از عرضه اولیه ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنند اما هر کدام قوانین، شرایط، مزایا و معایب خود را دارند.

چرا پروژه‌های بلاکچین از عرضه اولیه استفاده می‌کنند؟

کسب سرمایه برای استارتاپ‌ها عموما کاری دشوار و زمان‌بر است. مانند تمام صنعت‌ها رقابت در جلب توجه سرمایه‌گذاران و کسب مبلغ مورد نظر بسیار تنگاتنگ و سخت خواهد بود. حتی پروژه‌های فراوانی با وجود پتانسیل بالا به‌علت شکست در کسب سرمایه به‌صورت سنتی از دست می‌روند.

بنابراین عرضه اولیه می‌تواند از جنبه‌های فراوانی سودمند باشد. زیرا صرافی می‌تواند به پروژه تازه تاسیس شده اعتبار ببخشد و اعتماد سرمایه‌گذاران را به سمت آن جلب کند. با این‌حال به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کنیم که پیش از هر تصمیمی تحقیقات جامعی انجام دهند و با آگاهی کامل برای خریداری توکن‌ها اقدام کنند.

برای پروژه‌هایی که به دنبال کسب سرمایه می‌گردند، عرضه اولیه گزینه مورد اعتمادی خواهد بود. عموما توکن‌هایی که بایننس برای عرضه اولیه ارائه می‌دهد، به‌سرعت به فروش می‌رسند و در نهایت جزو فهرست رمز ارزهای صرافی قرار می‌گیرند.

مزایای عرضه اولیه کریپتوکارنسی

شرکت در عرضه اولیه برای کاربران بسیار ساده است. زیرا آن‌ها دیگر نیازی به مدیریت معامله‌های زنجیره‌ای با کیف پول‌ها و بلاکچین‌های متفاوت را ندارند. در عوض کاربران تنها باید در صرافی بایننس حساب باز کنند و مقداری سرمایه در حساب خود بریزند.

بدین ترتیب به‌راحتی می‌تواند در فضای قابل اعتماد صرافی در عرضه اولیه یا IEO شرکت کنند. به علاوه صرافی اعتبار خود را در گرو این پروژه‌ها می‌گذارد و به‌همین علت بهترین گزینه برای افرادی است که می‌خواهند سرمایه‌گذاری مطمئن و سودآور داشته باشند.

همچنین اگر پروژه‌ها صرافی‌های بزرگی مانند بایننس را برای عرضه اولیه خود انتخاب کنند، دیگر نیازی به بازاریابی یا کسب پول بیشتر از بازار خارجی نخواهند داشت. بدین ترتیب می‌‌توانند تمام تمرکز خود را روی توسعه محصول و به موفقیت رساندن پروژه بگذارند.

معایب و خطرهای شرکت در عرضه اولیه

با این‌که تمام ارزهایی که در عرضه اولیه شرکت می‌کنند مورد تایید و پشتیبانی صرافی مذکور هستند اما در هر حال هیچ سرمایه‌گذاری بدون ریسک نیست. شاید پروژه نتواند اهداف خود را عملی کند و آن‌چه را که پیش‌بینی کرده بود به انجام نرساند.

چنین اتفاق‌هایی می‌توانند بر ارزش توکن تاثیر بگذارند و حتی پروژه را تا مرز شکست ببرند. بنابراین اگر می‌خواهید در عرضه اولیه شرکت کنید، بهتر است برنامه‌ها و میزان پیشرفت پروژه‌ها را به‌طور مداوم دنبال کنید و سرمایه خود را بدون آگاهی در این راه نگذارید.

با وجود این عرضه اولیه یکی از مطمئن‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه ارزهای دیجیتال است. شما می‌توانید از همان ابتدا توکن‌هایی را بخرید که می‌دانید آینده خوبی دارند و با ورود به بازار سود زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

بسیاری از ارزهای دیجیتال با پروژه‌های قدیمی و پس از مدت زمان زیادی وارد بازار می‌شوند. اما به کمک عرضه اولیه، شما را از همان ابتدا از شروع پروژه مطلع می‌کنند و می‌توانید مرحله به مرحله رشد آن را ببینید.

بنابراین به‌جای این‌که یک توکن قدیمی و محبوب را با مبلغ بالا بخرید و منتظر سوددهی آن بمانید، می‌توانید از پروژه‌های نوپا با هزینه‌ای کم حمایت کنید و در عین حال از این فرصت استثنایی بهره فراوانی ببرید.

چگونه سود خود را در بایننس افزایش دهیم؟

همان‌طور که متوجه شدید، با شرکت در عرضه اولیه ارزهای دیجیتال بایننس می‌توانید ریسک معامله‌های خود روی ارزهای جدید را به حداقل برسانید و در عین حال سود بسیار زیادی را از آن خود کنید. عموما رمز ارزهای جدید نوسان‌های زیادی دارند و برای سرمایه‌گذاری کوتاه مدت گزینه بسیار خوبی خواهند بود.

اما برای این‌که معامله‌های خود را بهبود ببخشید و بدانید چگونه می‌توانید از رمز ارزها به درآمد مطلوب برسید، باید دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. امید فدوی در سایت خود راه‌های مختلف کسب سود از عرضه اولیه ارزهای دیجیتال را به‌صورت جامع از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده است.

بنابراین اگر مشتاق یادگیری بیشتر در این زمینه هستید تنها با جستجوی عبارت «امید فدوی عرضه اولیه» در گوگل می‌توانید به اطلاعات مورد نظر خود دست پیدا کنید. پس بدون اتلاف وقت با استفاده از این فرصت از همین امروز سود خود را چندین برابر کنید.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید