چمران: حدود ۱۰ الی ۱۲ نفر برای ریاست مجلس کاندید شدند / تهمت‌های اصلاح‌طلبان، داستان‌سرایی است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ۱۱:۲۴
    کد خبر :715474

مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با دانشجو، با بیان اینکه ریاست مجلس باید از شاخصه‌هایی برخوردار باشد، اظهار داشت: رئیس مجلس باید به‌عنوان یکی از اعضای سران سه قوه، نسبت به مسائل کل کشور و دیدگاه انقلابی، احاطه درستی داشته باشد. رئیس مجلس می‌تواند با به‌کارگیری منطق از پس چالش‌های پیش روی مجلس بربیاید و ظرفیت‌های این نهاد قانون‌گذار را نیز بهبود ببخشد.

وی پیرامون اختلافات موجود میان منتخبین برای ریاست مجلس، افزود: هر نماینده و جریان سیاسی، سلایق خاص خود را دارد و این قبیل اختلاف‌نظر‌ها طبیعی است. نظرات مخالف را نمی‌شود نادیده گرفت و گفت که شما نظر خود را اعلام نکنید.

چمران ادامه داد: افراد با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف، در دایره نیرو‌های انقلابی محسوب می‌شوند و این مسئله ریاست مجلس هم بالاخره به پایان می‌رسد. حدود ۱۰ الی ۱۲ نفر برای این پست کاندید شدند و تا قبل از شروع مجلس کاندید موردنظر جریان انقلاب معرفی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با تأکید بر اینکه این موضوع یک مشکل درون جریانی است، گفت: موارد مطرح‌شده توسط نیرو‌های انقلاب، یک موضوع خصوصی است و به اصلاح‌طلبان مربوط نمی‌شود. جریان اصلاحات، خود سرشار از مشکلات است و نتیجه ناکارآمدی آنان را هم در انتخاب گذشته دیدیم؛ خیل کثیری از مردم، انتقاد‌های فراوانی به عملکرد اصلاح‌طلبان وارد می‌دانند و ثمره ناکامی‌های مدیریتی آنان، کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

وی ادامه داد: اصلاحات برای فرار از پاسخگویی خود، مشکلات دسته چندمی را در جامعه بزرگ‌نمایی می‌کنند و برای آن داستان می‌سازند. باور دارم که این تهمت‌ها، داستان‌سرایی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید