چمدان شیائومی هم از راه رسید

    کد خبر :1023912
چمدان شیائومی

شیائومی همیشه به عنوان شرکت مطرح فناوری چینی یاد می‌شود که سعی داشته سبد محصول خود را با مدل‌های متنوع و کارآمد همراه سازد. حال به تازگی چمدان آلومینیومی MIJIA Aluminium Frame Suitcase را معرفی کرد.

بازتاب- چمدان تازه معرفی شده 75 دلار قیمت داشته و ویژگی‌های قابل توجهی ارائه می‌دهد که سفر را لذت بخش می‌سازد. از نظر طراحی، چمدان از قاب میانی آلیاژ آلومینیومی سری 6 استفاده می‌کند و برای دستیابی به استحکام دارای “حفاظ گوشه آلیاژ روی” است.

این متریال تضمین کرده که قاب به راحتی تغییر شکل نمی‌دهد. علاوه بر این، چمدان دارای قفل‌های TSA دوگانه، ورق PC کامپوزیت با کارایی بالا، چرخ یونیورسال بوش با دقت بالا و درجه ضد باکتری تا 99درصد است. چمدان همچنین دارای یک میله کششی قابل تنظیم چهار حالته بوده که گفته می‌شود از آلیاژ آلومینیوم پایدار ساخته شده و با استفاده از فرآیند آلومینیوم آنودایز ساخته شد.

 

چمدان آلومینیومی

 

علاوه بر این، چمدان یک سری استانداردهای ملی مانند تست مقاومت در برابر ضربه، تست مقاومت در برابر خستگی، تست کاهش وزن، تست راه رفتن و تست شوک بلند کردن را گذرانده است. بنابراین می‌توان انتظار دوام زیادی داشت و عملکرد قابل توجهی هم از خود نشان می‌دهد. از نظر فضای ذخیره سازی داخلی، این چمدان مجهز به کیف‌های U شکل و طرح‌های X-Webbing برای نگهداری انعطاف‌پذیر اقلام مختلف است.

علاوه بر این، چمدان دارای یک “کیف محفظه ضد آب” بوده که می‌تواند “لباس‌های خیس را به خوبی ذخیره کرده و آن را تمیزتر و بهداشتی کند.” چمدان باکیفیت MIJIA در حال حاضر در چین از طریق Jingdong (JD.com) در دسترس است. برای کسب جزئیات بیشتر به سایت JD.com مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید