چرا جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل نمی‌شود؟

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۱۳
    کد خبر :505241
ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی

یک عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به تشکیل نشدن جلسات این ستاد انتقاد کرد.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی نسبت به برگزار نشدن جلسات این ستاد طی دو ماه اخیر انتقاد کرد و گفت: به تازگی جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی به صورت نامنظم برگزار می‌شود، اما حدود دو ماه است که اصلا جلسه‌ای تشکیل نشده است.

وی با اشاره به ضرورت تشکیل جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در شرایط فعلی کشور، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی و ارزی کشور، نیاز است که مسائل در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شده و مورد بررسی قرار گیرد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اضافه کرد: آقای جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حضور بنده به آقای امیری معاون پارلمانی گفت که هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی صورت گیرد، اما متأسفانه جلسه‌ای نگذاشتند و اعضا هم همچنان منتظر هستند.

به گزارش تسنیم،یوسفیان‌ملا اصافه کرد: آقای لاریجانی نیز چند بار پیگیر برگزاری جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی شده است، اما بنده هم گلایه‌های خود را مطرح کرده‌ام و گفته‌ام که این جلسات برگزار نمی‌شود.

عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در پایان خاطرنشان کرد: کارهای بسیاری در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی برای پیگیری وجود دارد، اما جلساتی تشکیل نمی‌شود که کارها را پیگیری شود، سؤال بنده از آقای جهانگیری این است که چرا جلسات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی تشکیل نمی‌شود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید