چت بات بینگ اکنون از پیام های طولانی تر پشتیبانی می کند

    کد خبر :987257
چت بات بینگ

شرکت مایکروسافت پس از معرفی بینگ جدید با ترکیب چت بات ChatGPT توانست بر علاقمندان و کاربران این مرورگر بیافزاید. حال به تازگی قابلیت ارسال پیام طولانی به چت بات این مرورگر افزوده شد.

بازتاب- در واقع این هفته برای چت بات بینگ بسیار شلوغ بود زیرا ویژگی‌های متعددی دریافت کرد. Bing Image Creator در نوار کناری مایکروسافت اج اضافه شد و همچنین Prompt v98 را منتشر کرد، که قرار است تعداد دفعاتی را که چت بات از انجام کاری امتناع می‌کند، کاهش دهد.

حتی یک نسخه بتا جدید برای کیبورد موبایل SwiftKey، پشتیبانی از بینگ چت را اضافه کرد. با این حال، ویژگی‌های بیشتری هم در راه بوده که تاکنون مایکروسافت اعلام نکرده است. به تازگی مایکروسافت اعلام کرده که چت بات بینگ اکنون از پیام های طولانی تر پشتیبانی می‌کند.

چت بات بینگ

این یعنی برخلاف ChatGPT که پیام‌های کوتاه را دربرمی‌گیرد، چت بات بینگ چنین نیست و می‌توان هر پیام را با نوشته‌های طولانی‌تر همراه کرد تا پاسخ کاملی دریافت نمود. ما هنوز جدول زمانی برای ذخیره تاریخچه چت از بینگ چت نداریم. این درخواست شماره یک کاربران تاکنون بوده است.

انتظار داریم مایکروسافت باتوجه به استقبال بزرگ از بینگ جدید، بزودی ویژگی‌های دیگری بیافزاید و تجربه کاربری را بهبود بخشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید