چت بات به اینستاگرام می آید و مکالمه را متحول می کند

    کد خبر :999960
چت بات

در دنیای فضای مجازی، اینستاگرام همیشه کاربران و مخاطبان خود را هیجان زده می‌کند و ویژگی‌ جدیدی را به شبکه اجتماعی پرمخاطب خود می‌افزاید.

بازتاب-یکی از ویژگی‌های موردانتظاری که بزودی شاهد آن در اینستاگرام خواهیم بود، چت بات است که موجب تحولی در مکالمات این شبکه اجتماعی خواهد شد.  مهندس معکوس الساندرو پالوزی اخیراً اسکرین شات‌هایی را فاش کرده که نشان می‌دهد اینستاگرام در حال کار بر روی یک هوش مصنوعی است که قادر به پاسخگویی سوالات و ارائه مشاوره است.

اگر این گمانه زنی‌ها درست باشد، می‌تواند اینستاگرام را به یکی از اولین پلتفرم‌های رسانه اجتماعی در کنار اسنپ چت تبدیل کند که دارای چت بات است. هدف چت بات پیشنهادی کمک به افرادی است که با نوشتن پیام مشکل دارند. با توانایی خود در ارائه راهنمایی و پشتیبانی، می‌تواند به کاربر کمک کند تا پاسخ کاملی را ارائه دهد. چه کسی به دنبال مشاوره در مورد مد، سفر یا هر موضوع دیگری است، چت بات احتمالاً همراه ارزشمندی برای کاربران خواهد بود.

یکی از جنبه‌های منحصربه‌فرد این ویژگی، پتانسیل کاربران برای انتخاب از میان طیف گسترده‌ای از شخصیت‌ها برای چت بات است. تصور کنید این امکان را دارید که با شخصیت‌های مختلف درگیر شوید که هر کدام سبک و لحن منحصر به فردی را دارند. چه یک همراه شوخ طبع را ترجیح دهید یا یک شخصیت آرام و آگاه، انتخاب با شماست.

چت بات

علاوه بر این، به نظر می‌رسد اینستاگرام یکپارچه‌سازی چت بات را در مکالمات جاری در نظر گرفته است. به سادگی با ذکر @-به چت بات، کاربران می‌توانند آن را در بحث‌های موجود خود وارد کنند. این ویژگی می‌تواند تعاملات روان‌تر و جذاب‌تر را تسهیل کرده و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.

در حالی که جدول زمانی دقیق انتشار این ویژگی نامشخص است، اظهارات قبلی مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا نشان می‌دهد که این شرکت فعالانه در حال بررسی شخصیت‌های هوش مصنوعی برای اینستاگرام، مسنجر و واتس‌اپ است. پالوزی، که سابقه خوبی در کشف ویژگی‌های آینده دارد، به این ادعاها نیز اعتبار می بخشد. در گذشته، او شواهدی را از سیستم تأیید پولی اینستاگرام چند هفته قبل از اعلام رسمی توسط متا کشف کرد.

انتظار داریم در روزهای آینده اینستاگرام با اعلام خبری این موضوع را مطرح کند و هیجان را به کاربران منتقل سازد. بی‌شک افزوده شدن چت بات کمک شایانی به کاربرانی که  سوالات بسیاری دارند، در این شبکه اجتماعی خواهد بود. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود متا چه برنامه‌ای دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید