پیگیری ویژه آقای استاندار در ایران خودرو تبریز

    کد خبر :904591
عامل اصلی دپوی خودرو در ایران خودرو تبریز چیست؟

استاندار آذربایجان‌ شرقی تسریع در تامین قطعات و ترخیص خودروهای انبار شده در ایران خودرو تبریز را پیگیری کرد.

عابدین خرّم، در بازدید از انبار و خط تولید ایران خودروی تبریز، اظهار کرد: روند تولید در این واحد صنعتی رو به بهبود بوده و روزانه ۳۵۰ دستگاه خودرو تولید می‌شود که ظرفیت افزایش به ۴۵۰ دستگاه وجود دارد.

وی افزود: در بخش تامین قطعات و روند ترخیص و پلاک‌گذاری این محصولات موانعی وجود داشت که با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده مرتفع خواهند شد.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون تعداد خودروی تولیدی و ترخیصی برابری می‌کند که میزان ترخیص باید افزایش یابد تا با انبوه خودرو در پارکینگ‌ها مواجه نشده و در تنظیم قیمت‌های بازار مشکلی بوجود نیاید.

استاندار آذربایجان‌ شرقی در جریان این بازدید در تماس تلفنی با جانشین فرمانده انتظامی کشور خواستار تسریع در پلاک‌گذاری خودروهای تولیدی ایران خودروی تبریز برای متوازن‌سازی تولید و ترخیص سریع با هدف تنظیم قیمت خودرو در بازار شد.

وی همچنین در تماس‌های تلفنی جداگانه با معاون وزیر صمت و مدیرعامل ایران خودرو خواستار تامین به‌موقع قطعات برای ترخیص خودروهای دپو شده دارای نواقص شد.

وی در این تماس‌های تلفنی به مکاتبات و توافقات قبلی برای تامین قطعات خودرو از قطعه‌سازان استان اشاره کرد و از اعزام تیم تخصصی برای ارزیابی توان قطعه‌سازان استان برای تامین نیازمندی‌های خودسازان کشور و عقد قراردادهای همکاری استقبال کرد.

به گزارش فارس، شرکت ایران خودرو تبریز در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و افزون بر یک میلیون دستگاه انواع خودروی سواری و وانت را تاکنون تولید و به بازار هدف عرضه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید