پیکاپ VGV U75 Plus با احتمال ورود به بازار ایران

    کد خبر :1005126

VGV زیربرند شرکت چینی سینوتراک بوده که به تولید خودروهای پیکاپ و سنگین می‌پردازد. یکی از محصولات VGV وانت پیکاپ VGV U75 Plus بوده که دارای طراحی بروز، مشخصات فنی قابل توجه و ویژگی‌های برجسته است.

بازتاب-این مدل دارای گیربکس هشت سرعته و پیشرانه توربودیزل بوده که می‌تواند عملکرد بالایی به عنوان خودرو پیکاپ از خود نشان دهد. شرکت سازنده قصد داشته خودرو را در تریم مسافری، تجاری و آفرود عرضه کند تا متناسب با اقشار مختلف باشد.

به هر حال این مدل احتمال عرضه آن در ایران بسیار است و در این مقاله قصد داریم بیشتر با VGV U75 Plus آشنا شویم.

طراحی بیرونی

پیکاپ  VGV U75 Plus

وانت‌های پیکاپ خودروهای کارآمدی هستند که در کنار ظرفیت سرنشین مناسب، می‌توان انتظار ظرفیت بار بالایی هم داشت. یکی از برندهایی که به تولید وانت پیکاپ می‌پردازد، VGV شرکت سینوتراک است.

این برند یکی از محصولاتش VGV U75 Plus بوده که می‌توان انتظار عملکرد فنی قابل توجهی از آن داشت. در جلو شاهد دو چراغ بزرگ و باریک هستیم که ظاهری تهاجمی به این خودرو بخشیده است.

چهره ظاهری نیز عضلانی بوده و VGV U75 Plus را به یک مدل جذاب تبدیل کرده است. چراغ عقب L شکل بوده و بر جذابیت ظاهری این مدل افزود. بنابراین باید چنین پیکاپی را در بخش طراحی بیرونی قابل قبول و ایده آل دانست.

ابعاد خودرو هنوز اعلام نشده اما می‌توان آن را هم سایز وانت‌های پیکاپ چینی رقیب بازار فعلی کشور  دانست.

طراحی داخلی

پیکاپ  VGV U75 Plus

در کابین داخلی این مدل طراحی بهتر از سایر رقبا دیده می‌شود. متریالی از پلاستیک خشک و چرم مصنوعی که جلوه داخلی را دوچندان کرد. این مدل دارای نمایشگر بزرگ در کنسول میانی بوده که افراد می‌توانند به انجام تنظیمات خودرو و کنترل سیستم صوتی بپردازند.

فضای داخلی با صندلی چرمی، نمایشگر بزرگ و کلاستر دیجیتالی، بسیار مدرن جلوه می‌کند. بسیاری از افرادی که به خرید خودرو می‌پردازند، طراحی داخل کابین اهمیت بسیاری دارد. خودرو پیکاپ VGV U75 Plus نیز از این قاعده مستثنی نبوده و متریال باکیفیت با طراحی بروز دارد تا بتواند نظر مخاطب خود را جلب کند.

البته در حال حاضر اطلاعات بسیاری از خودرو در دست نیست و این جزئیات محدودی هستند که به آن دست یافتیم.

مشخصات فنی

پیکاپ  VGV U75 Plus

محصول شرکت سینوتراک از پیشرانه توربو دیزل در کنار گیربکس هشت سرعته اتوماتیک بهره می‌برد. افراد می‌توانند مدل گیربکس اتوماتیک یا دستی این خودرو را انتخاب کنند. در بخش سیستم تعلیق از ترکیب فنرهای شمش و مولتی لینک برخوردار بوده تا عملکرد آفرود قابل قبولی از خود نشان دهد.

گفته شده در آینده نسخه الکتریکی این پیکاپ نیز راهی بازار خواهد شد. این پیکاپ روی پلتفرم R سینوتراک توسعه یافته و خودرویی با طراحی مدرن و هیجان انگیز محسوب می‌شود. جزئیات همانطور که گفته شد، چندان دردسترس نیست زیرا هنوز به بازار چین نیز راه پیدا نکرد و برای رسیدن به بازار ایران فاصله طولانی دارد.

اما در صورت ورود به کشور قیمتی هم سطح رقبا رده بالا پیدا خواهد کرد و انتظار داریم با استقبال قابل قبولی هم رو به رو شود. باید منتظر ماند تا مشخص شود کدام شرکت این مدل را عرضه خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید