رونمایی میتسوبیشی از پیکاپ L200 مدل 2024

    کد خبر :1010926
پیکاپ L200

میتسوبیشی یکی از برندهای موفق تولیدکننده خودرو بوده که در سگمنت مختلفی محصول ارائه می‌دهد. در این بین باید به مدل پیکاپ L200 اشاره داشت که به تازگی مدل 2024 آن رونمایی شد.

بازتاب-پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی غیرمعمول، میتسوبیشی سرانجام تریتون جدید را به نمایش گذاشت. این پیکاپ سایز متوسط که در برخی بازارها با نام L200 نیز شناخته می‌شود، با استفاده از قاب نردبانی جدید توسعه یافته، با ظاهری تازه در داخل و خارج، همراه با تغییرات عمیقی وارد نسل ششم خود می‌شود. این خودرو در مدل‌های بدنه دو کابین، کابین سفری و تک کابین با افزایش 60 درصدی استحکام پیچشی در دسترس خواهد بود.

با تغییر به یک ماده جدید فولادی با کشش بالا، بدنه در مقایسه با نسل قبلی L200 سبک‌تر می‌شود. این خودرو از یک تخت کربن بازطراحی شده استفاده کرده که 45 میلی‌متر (1.77 اینچ) به 820 میلی‌متر (32.2 اینچ) کاهش یافته است تا مانور دادن محموله را آسان‌تر کند. با استفاده از یک قاب، یک پله جدید اضافه شده در گوشه سپر، عملی بودن را بیشتر می‌کند. بدون پرداختن به جزئیات، میتسوبیشی می‌گوید این خودروی کاربردی اکنون بزرگ‌تر از قبل شده، اما با استفاده از فولاد سبک‌تر، افزایش وزن به حداقل رسید.

بسته به پیکربندی، رقیب جدید فورد رنجر سیستم‌های Super Select 4WD-II و Easy Select 4WD را دریافت می‌کند که اولی دارای دیفرانسیل لغزش محدود مرکزی است که 40 درصد قدرت را به جلو و 60 درصد باقی‌مانده را به سیستم انتقال می‌دهد. عقب این سیستم پیچیده‌تر چهار چرخ متحرک دارای حالت‌های قابل انتخاب زیر است: 2H (RWD)، 4H (4×4)، 4HLc (4×4 با دیفرانسیل مرکزی قفل شده) و 4LLc (محدوده پایین با دیفرانسیل مرکزی قفل شده). علاوه بر این، کمتر از هفت حالت رانندگی وجود دارد: عادی، اکو، شن، برف، گل، سنگ و شن.

سیستم تعلیق نیز به طور کامل اصلاح شده و شامل یک جلوی دو جناغی جدید با یک فنر برگ سبک‌تر در عقب است. مدل‌های مجهز به سیستم Super Select 4WD-II نیز از کنترل انحراف فعال (AYC) بهره می‌برند تا با فشار دادن آرام ترمز روی چرخ جلوی داخلی، پیچ‌ها را بهبود ببخشند. سیستم‌های کمکی موجب می‌شود تا این خودرو آفرود حرفه‌ای داشته باشد.

 

پیکاپ L200

 

میتسوبیشی تنها به موتور دیزلی جدید اشاره کرده است، یک موتور 2.4 لیتری موجود در سه نوع ارائه می‌شود که باید به مدل 148 اسب بخار (110 کیلووات) و 330 نیوتن متر (243 پوند فوت)، 181 اسب بخار (135 کیلووات) و 430 نیوتن متر ( 316 پوند فوت) و قوی‌ترین پیکربندی با 201 اسب بخار (150 کیلووات) و 470 نیوتن متر (346 پوند فوت). بسته به اینکه کدام یک را انتخاب کنید، موتور چهار دیگ جنگنده فولکس واگن آماروک به یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک یا یک دنده دستی شیفتر با سیم با همان تعداد دنده متصل می‌شود.

تریتون 2024 که در رنگ‌های متالیک نارنجی یامابوکی به چشم می‌خورد، می‌تواند در رنگ‌های نقره‌ای متالیک تیغه‌ای، الماس سفید، سفید، میکا مشکی جت و متالیک خاکستری گرافیت نیز قابل سفارش باشد. نسخه‌های سطح بالا دارای جلوپنجره همرنگ بدنه همراه با روکش تیتانیومی تیره برای قسمت‌های خاصی از بدنه هستند. برخی از تصاویر مجاور، مدل رالی را که برای شرکت در رالی کراس کانتری آسیا طراحی شده، به تصویر می‌کشند.

فضای داخلی نیز به‌طور کامل به‌روزرسانی شده، اگرچه از اینکه می‌بینیم هنوز صفحه‌های آنالوگ دارد، شگفت‌زده شدیم، نه اینکه چیز بدی باشد. کنترل‌های جداگانه‌ای برای تنظیم سیستم تهویه به همراه چند میانبر در زیر صفحه نمایش لمسی وجود دارد که توسط دو دستگیره چرخشی در کنار آن قرار گرفت. به طور کلی، داشبورد دارای یک طرح ساده و کاربردی است و دقیقاً همان چیزی که از یک خودرو کارآمد انتظار دارید. جابجایی بین 2WD و 4WD با استفاده از انتخابگر نصب شده بین صندلی‌ها انجام می‌شود که در آن دکمه‌ای برای حالت های رانندگی نیز پیدا خواهید کرد.

L200/Triton جدید که در حال حاضر راهی بازار تایلند شده به تدریج در کشورهای آسه‌آن و اقیانوسیه عرضه می‌شود، قبل از اینکه در اوایل سال 2024 برای اولین بار پس از 12 سال در ژاپن به فروش برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید