پیمان حسینی: توپ‌های جدید فوتبال ساحلی دچار تغییر جهت ناگهانی می‌شوند

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۱:۱۷
    کد خبر :410075

پیمان حسینی، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: توپ‌های جدید فوتبال ساحلی سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می‌شوند که بدون شک کار را برای دروازه‌بان‌ها سخت می‌کند.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پیمان حسینی در مورد شرایط این تیم پیش از آغاز مسابقات جام بین قاره‌ای، گفت: شرایط تیم و بازیکنان بسیار خوب است. آماده شروع مسابقات هستیم تا در اولین دیدارمان در روز سه‌شنبه به مصاف تیم ملی آمریکا برویم.

وی‌ درباره شرایط و میزان آمادگی‌اش نیز اظهار داشت: از ناحیه کتف و گردن آسیب‌دیدگی دارم، اما به طور کلی آماده حضور در مسابقات هستم.

برترین دروازه‌بان جهان در سال 2017 درباره توپ‌های جدیدی که قرار است برای اولین بار در رقابت‌های جام بین قاره‌ای استفاده شود، خاطرنشان کرد: نخستین تمرین را شب گذشته با استفاده از توپ‌های جدید و‌ در ورزشگاه جدید مسابقات پشت سر گذاشتیم. توپ‌های جدید سازمان جهانی فوتبال ساحلی زیبا، اما بسیار سبک‌تر از توپ‌های سال‌های گذشته است. آن‌طور که در تمرینات مشهود بود این توپ‌ها سرعت بالایی دارند و دچار تغییر جهت ناگهانی می‌شوند که بدون شک کار را برای دروازه‌بان‌ها بسیار سخت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید