پیش بینی هوای پایتخت در روزهای آینده

    کد خبر :1029181
پیش بینی هوای تهران
آسمان تهران، فردا پنجم آبان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه ششم آبان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد ملایم همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان را تا روز یکشنبه هفتم آبان آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد متوسط (در نواحی غربی، جنوب غربی و ارتفاعات گاهی افزایش باد) پیش‌بینی کرده است.

بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگو‌های همدیدی، وضعیت جوی استان تهران تا روز یکشنبه هفتم آبان، آسمان استان صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد متوسط (در نواحی غربی، جنوب غربی و ارتفاعات گاهی افزایش باد) پیش‌بینی می‌شود و طی این مدت در نواحی پر تردد شهری در ساعات شب و ابتدای روز گاهی غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

روز دوشنبه هشتم آبان نیز با نزدیک شدن یک سامانه و شکل‌گیری ناپایداری‌ها در بیشتر نواحی افزایش ابر و در ساعات شب افزایش سرعت وزش باد و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده مورد انتظار است.

براساس این گزارش آسمان تهران، فردا پنجم آبان صاف تا کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد و در روز شنبه ششم آبان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد ملایم همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۳ درجه سانتی‌گراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید