پیش بینی برف و یخبندان در پایتخت

    کد خبر :961927
برف و یخبندان

 آسمان شهر تهران در روز شنبه، سوم دی ۱۴۰۱، ابری و مه آلود همراه با بارش باران و  در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال بارش برف پیش بینی شده است. در شب نیز آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد و احتمال بارش برف پیش بینی می شود.

دمای هوا نیز در شهر تهران طی روز تا ۵ درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در شب به ۲ درجه می رسد.

در آبعلی آسمان ابری و مه آلود همراه با بارش برف و گاهی کولاک، در اسلامشهر ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید، در بهارستان و پاکدشت ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید پیش بینی شده است.

در پردیس نیز هوا ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی کولاک برف، پیشوا ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید، در دماوند ابری و مه آلود همراه با بارش برف و گاهی کولاک برف، رباط کریم و ری ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها بارش برف و وزش باد شدید خواهد بود.

هوای شمیرانات و شهریار ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی وزش باد شدید، فیروزکوه ابری و مه آلود همراه با بارش برف گاهی کولاک برف، قدس ابری و مه آلود همراه با بارش باران در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و احتمال بارش برف، لواسان ابری و مه آلود همراه با بارش باران و برف گاهی وزش باد شدید پیش بینی شده است.

دمای هوا در فیروزکوه به ۹ درجه زیر صفر، آبعلی به ۶ درجه زیر صفر، رباط کریم به منفی دو، دماوند به منفی چهار، شمیرانات به منفی یک درجه می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید