پیشنهاد ایران برای انتخاب مربی برتر سال وزنه‌برداری جهان تصویب شد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
    کد خبر :408169

طرح دبیر فدراسیون وزنه برداری ایران در کمیته آموزش و مربیان فدراسیون جهانی برای انتخاب مربی سال جهان به تصویب مجمع عمومی فدراسیون بین‌المللی رسید.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری، محسن بیرانوند عضو کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین المللی وزنه برداری (IWF) طرح انتخاب مربی برتر جهان را جهت بررسی و تصویب نهایی این کمیته، ارائه داد که مورد تصویب اعضا قرار گرفت. در ادامه، این طرح به مجموع عمومی فدراسیون بین المللی ارائه شد که با رای تمامی اعضا، به تصویب نهایی رسید.

بر این اساس، از سال 2020 شاهد انتخاب مربی برتر جهان وزنه برداری خواهیم بود که در طرح پیشنهادی بیرانوند، جزئیات آن به صورت کامل تشریح شده است.

با اعلام عضو ایرانی کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بین المللی، شاخص‌های ارزیابی برای انتخاب برترین مربی زن و مرد شامل کسب امتیاز و مدال در مسابقات قاره‌ای و جهانی، رتبه تیمی، چاپ و نشر مقالات و کتب علوم وزنه برداری، آنتی دوپینگ و شرکت در کلاس های سالیانه دانش افزایی فدراسیون جهانی است. عدم تست دوپینگ ورزشکار امتیاز دارد. مربی که تست شاگردش مثبت اعلام شود، به مدت دو سال از انتخاب کنار گذاشته خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید