پیرزن 100 ساله رکورد وزنه برداری جهان را شکست

    کد خبر :1020687

این پیرزن قدرتمند رکورد وزنه برداری جهان را شکست. یک مادربزرگ آمریکایی با شکستن رکورد وزنه برداری در سن ۹۸ سالگی توانست نام خود را در کتاب گینس ثبت کند. با انتشار این خبر نوشت: «ادیت موری» در سال ۲۰۱۹ در حالی که ۹۸ سال و ۹۴ روز داشت موفق شد نام خود را در کتاب رکوردهای جهان ثبت کند.

این بانوی اهل فلوریدا که متولد سال ۱۹۲۱ است با ادامه تمرینات ورزشی خود در ۱۰۰ سالگی بار دیگر با زدن وزنه ۶۸ کیلوگرمی تناسب اندام خود را به رخ کشید.

این مادربزرگ که سابقه ورزش در جوانی را دارد تنها ۹ سال است که به وزنه برداری می پردازد. وی در این باره می گوید: به محض ورود به وزنه با زنانی مواجه شدم که عرق می کردند و وزنه می زدند و تصمیم گرفتم با آنها این ورزش را انجام دهم.

یکی از دوستان مادربزرگ نیز توضیح می دهد: «ادیت» این چالش را پذیرفت، می دانم که کار سختی انجام داده است زیرا اگر کار آسانی بود زود خسته می شد و آن را رها می کرد.

او به قدری شیفته این ورزش شد که در مسابقات شرکت کرد تا اینکه پزشکان به او توصیه کردند از ادامه این ورزش خودداری کند اما ادیت به توصیه آنها گوش نکرده و اکنون خود را برای مسابقات جدید آماده می کند!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید