پیروز حناچی: آمار فوتی‌های کرونا در تهران به کمتر از 40 نفر رسید

    کد خبر :815165
پیروز حناچی: آمار فوتی‌های کرونا در تهران به کمتر از ۴۰ نفر رسید

شهردار تهران گفت: اگر کاری انجام شده که مورد توجه است، نتیجه آرا و حضور مردم بوده و اگر این مسیر ادامه داشته باشد، اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.

پیروز حناچی شهردار تهران در نشست خبری صبح امروز گفت: خیابان ولیعصر یکی از موضوعات محوری ما در تهران ۱۴۰۰ بود. در سه سال اخیر بیش از سه هزار و پانصد اصله درخت با بن بالا کاشتیم و تعداد زیادی از درختانی که عمر آنها بیش از ۸۰ سال می گذشت و به دلایل مختلف از بین رفته بودند، جایگزین برای آنها درنظر گرفتیم.

شهردار تهران با اشاره به بوستان های جنگلی گفت: همکاران ما امکان نگهداری از بوستان های جنگلی را نداشتند و این مسئولیت را پذیرفتیم و انشالله به شیوه طبیعی از آنها نگهداری می کنیم.

شهردار تهران با اشاره میادین میوه و تره‌بار گفت: میادین یکی از مواردی هستند که در ارزیابی ما رضایت مردم را در پی داشته است و به طور متوسط ۳۵ تا ۴۰ درصد قیمت ها در آنجا ارزانتر است.

او با اشاره به توسعه آتش نشانی گفت: آتش نشانی توسعه کمی و کیفی داشته و به طور قطع شرایط با قبل از پلاسکو قابل مقایسه نیست و توزیع امکانات در ایستگاه های جدید تاثیر به سزایی در کاهش حریق داشته است.

حناچی افزود: با همکاری که با اورژانس داشتیم آمار حضور اورژانس برای رسیدگی به مصدومین از ۲۹ به ۱۴ دقیقه کاهش یافت. همچنین ۷۰ پد هلیکوپتر در دستور اجرا است.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه تلاش کردیم این اقدامات را با نگاه اجتماعی انجام دهیم گفت: در شرایط کرونا دو برابر متوسط روزانه متوفیان تهران که ۱۷۰ نفر متوفی بود را مشاهده کردیم و کاری که بهشت زهرا انجام داد در تاریخ این سازمان به یادگار خواهد ماند.

حناچی با اشاره به سازمان زیباسازی وبا بیان اینکه در شرایط بحران اقداماتی انجام دادیم که بخشی از آنها ملی است و مورد تقدیر نیز قرار گرفت گفت: اقدامی که شهرداری در ماجرای سقوط هواپیمای اوکراینی انجام داد جلوی خیلی از انتقادات و سوءاستفاده کسانی که به ایران اعتقاد ندارند را گرفت.

او در ادامه گفت: تلاش گسترده‌ای برای کاهش مصرف سوخت فسیلی در شهرداری تهران در حال انجام است و شهرداری در درجه اول استفاده از انرژی های تجدید پذیر را اجرایی کرده است. اما تلاش می کنیم همه معضلات شهر را با نگاه اجتماعی پیش ببریم که کم هزینه و پربازده است.

شهردار تهران تاکید کرد: تلاش ما رضایت و همراهی شهروندان در انجام ماموریت های اجتماعی است و نشاط اجتماعی از جمله اهداف ما است.

او با اشاره به اهداف اجرایی محله محوری گفت: در سال ۹۹ دو هزار میلیارد برای پروژه های محله محوری اختصاص داده شد و این پروژه ها بسیار اثرگذار هستند.‌

به گزارش ایلنا، وی با اشاره به اقدامات شهرداری در زمینه کرونا گفت: در موضوع کرونا همه حوزه های شهری به شدت درگیر بودند. طرح شهید سلیمانی در سراهای محله شهرداری انجام شد و بسیار اثرگذار بود. الان که آمار رو به کاهش است و به نظر می رسد موج چهارم را رد کردیم، آمار فوتی های کرونا از بیش از ۱۷۰ نفر به زیر ۴۰ نفر در حال نزول است و انشالله به صفر خواهد رسید.

او در ادامه گفت: اگر کاری انجام شده که مورد توجه است نتیجه آرا و حضور مردم بوده و اگر این مسیر ادامه داشته باشد تاثیرات بیشتری انجام خواهد شد و اقدامات بیشتری انجام خواهد شد.

او تاکید کرد:باید تلاش کنیم که این فرصت ها ادامه یابد و نباید این فرصت را از مردم تهران گرفت و تلاش می کنیم این فرصت ها ادامه یابد. آنچه توانسته ایم لطف خدا و نتیجه آرا مردم تهران بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید