پیدا شدن جسد ۲ کوهنورد اشترانکوه

    کد خبر :1035205
پیدا شدن جسد ۲ کوهنورد اشترانکوه

جسد دو کوهنورد دیگر گرفتار شده در حادثه ریزش بهمن در ارتفاعات سِن‌بران شهرستان ازنا پیدا شد.

مهدی پازوکی در تشریح آخرین وضعیت کوهنوردان گرفتارشده در ارتفاعات سِن‌بران امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شب گذشته تا آخرین لحظه ممکن، عملیات امدادی برای یافتن کوهنوردان مفقود شده ادامه داشت که با تاریک شدن هوا عملاً این اقدام متوقف شد و امدادگران در پناهگاه در انتظار طلوع آفتاب بودند.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان بیان کرد: در نخستین دقایق بامداد امروز و با روشن شدن هوا تیم‌های امدادی عملیات خود را برای یافتن سه کوهنورد مفقود شده را آغاز کردند که با عملیات جستجو جسد دو کوهنورد دیگر نیز پیدا شد.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن تنها کوهنورد مفقودی دیگر نیز ادامه خواهد داشت.

براساس این گزارش یک تیم ۹ نفره روز گذشته باوجود هشدارهای اداره کل مدیریت بحران استان و شهرستان ازنا مبنی بر عدم صعود کوهنوردان و گردشگران به ارتفاعات، از دورود به ارتفاعات سنبران صعود می‌کنند که متاسفانه درگیر بهمن می‌شوند.

این ۹ نفر از استان‌های همدان (دو کوهنورد ملایری) هفت نفر از لرستان (یک نفر از بروجرد و شش نفر از دورود) بودند که چهار نفر آنها مصدوم و از طریق بالگرد به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) الیگودرز منتقل شدند همچنین پنج نفر دیگر نیز در زیر بهمن مفقود شده‌اند که تاکنون اجساد ۴ کوهنورد پیدا شده است.

ایسنا 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید