پژمان بازغی: «رضا گلزار» سوپراستار نیست!

    کد خبر :408675

پژمان بازغی بار دیگر بر اظهارنظر پیشین خود درباره محمدرضا گلزار تاکید و بیان کرد که او سوپراستار نیست.

برنامه «من و شما» این هفته میزبان پژمان بازغی، شهاب عباسی، علی سخنگو بود که با حضور در این برنامه درباره موضوعات مختلفی به‌صحبت پرداختند.

روز گذشته پژمان بازغی که مهمان آرش ظلی‌پور بود، در ابتدا درباره دستمزد خود در «کودک‌شو» بیان کرد: رقم عجیبی دریافت نمی‌کنم و البته مایل نیستم بگویم چقدر می‌گیرم. چون که بعضی‌ها به سرعت با ضرب و تقسیم درآمد من در ماه و سال، می‌خواهند به صفحه من حمله و توهین کنند. دستمزد من از مجریان شاخص تلویزیون بالاتر نیست و اساسا سازمان یک ساز و کاری دارد که هرکسی نمی‌تواند یک رقم برای خودش بگوید و پول عجیب بگیرد.

او همچنین ادامه داد: من تخصصم بازیگری ست و می‌خواهم کامل روی این مقوله تمرکز کنم فعلا به تهیه‌کنندگی و کارهای دیگر فکر نمی‌کنم. بعضی‌ها می‌گویند چرا آواز نمی‌خوانی. باید بگویم که من بازیگرم و در حال حاضر کار دیگری انجام نمی‌دهم. به واسطه فیلم آخر و تجربه همکاری با بازیگران سینمای ترکیه خیلی جدی‌تر به کارم ادامه می‌دهم و بعد از این همکاری مسیر زندگی‌ام تغییر کرد.

بازغی با اعلام اینکه هنوز روی موضع قبلی خود مبنی بر سوپر استار نبودن محمدرضا گلزار سوپراستار هست، در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور درباره اینکه پس سوپراستار کیست، گفت: ببینید این یک مقوله تخصصی و مفصل است و یک تعریف مشخص دارد که ما هنوز به آن نرسیدیم. مثلا می‌توانیم بگوییم که علی دایی در ورزشمان به آن رسیده اما در سینما نمیتوان گفت گلزار سوپراستار است.

او همچنین نظرش را درباره اجرای گلزار و حمید گودرزی اعلام کرد و اظهار داشت: من هر دو مسابقه را دیدم و هم محمدرضا گلزار و هم حمید گودرزی اجرای خوبی دارند اما نویسنده هردو مسابقه خوب نیست و باید سوالات و موضوعات بهتری مطرح شود و از نظر من نقطه ضعف این برنامه‌ها نویسنده آنها است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید