واکنش پژمان بازغی به مصوبه جدید ساماندهی حوزه صوت و تصویر

    کد خبر :1005674
پژمان بازغی

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: تا زمانی که ما از متن مصوبه «ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر» با خبر نباشیم نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم یا بیانیه‌ای صادر کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین، نشست هم‌اندیشی مدیران سکوهای اینترنتی و هنرمندان با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس ساترا در خصوص مصوبه اخیر «شورای عالی انقلاب فرهنگی در زمینه صوت و تصویر فراگیر» در محل دبیرخانه این شورا برگزار شد.

پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون که در این نشست به عنوان نماینده بازیگر خانه سینما حضور داشت، در سخنانی کوتاه گفت: بعد از اینکه زمزمه‌هایی درباره این مصوبه بیرون آمد، بیانیه خانه سینما منتشر شد که در آن گفته شده بود پایان سرگرمی مردم که درست نبود و تا زمانی که ما از متن مصوبه با خبر نباشیم نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم یا بیانیه ای صادر کنیم.

وی افزود: به هر حال مهم‌ترین چیزی که به عنوان اصل اول اساسنامه انجمن بازیگران خانه سینما است، حفظ امنیت شغلی است. با توجه به زوایایی که در چند وقت اخیر از طرف تلویزیون پیش آمده و اتفاقاتی که افتاده است، بسیاری از همکاران به سمت «وی او دی» ها و پلتفرم‌ها رفتند و نگران این هستند، وقتی نظارت در بحث تلویزیون می افتد آیا امنیت شغلی آنها پایدار خواهد ماند یا خیر؟

رئیس انجمن بازیگر سینما خاطرنشان کرد: فارغ از مسایل سیاسی، جناحی، مسئله‌ای که وجود دارد این است که بنده به عنوان رئیس انجمن معتقد هستم که از امنیت شغلی اعضای خودم دفاع کنم. این مهمترین نکته‌ای بود که به ذهنم رسید که به شکلی پاسخی برای اعضای خودم داشته باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید