بازتاب ایران

پولیتیکو: بعید است مذاکرات ایران به توافق خوبی برسد/ میدل ایست مانیتور: ایران مدعی انجام ماموریت موفق پهپاد در اسرائیل است

    کد خبر :907369

«بازتاب» – رسانه‌های معتبر خارجی در ساعات گذشته از تحولات و رویدادهای مرتبط با ایران غافل نبوده و مطالب قابل‌تأملی را پیرامون مسائل مرتبط با ایران به رشته تحریر درآوردند مثل نشریه پولیتیکو و پایگاه خبری میدل ایست مانیتور بر موضوعاتی چون بعید است مذاکرات ایران به توافق خوبی برسد، ایران مدعی انجام ماموریت موفق پهپاد در اسرائیل است ، نوشتند.

در ادامه به ‌اختصار به اهم مطالبی که در 24 ساعت گذشته در مورد ایران در رسانه‌های معتبر خارجی منتشرشده است، اشاره می‌کنیم.

پولیتیکو: بعید است مذاکرات ایران به توافق خوبی برسد

در داخل ایالات متحده رویکردهای متفاوتی نسبت به توافق هسته ای احتمالی با ایران وجود دارد، این تفاوت ها باعث شده است این مسئله در رسانه های بین المللی مورد توجه خاص قرار گیرد.

نشریه پولیتیکو در این باره نوشت: منندز می گوید بعید است مذاکرات ایران به توافق خوبی برسد.

ادامه می دهد: او گفت من می خواهم دولت بفهمد که توافق نکردن بهتر از یک توافق بد است، سناتور «باب منندز» رئیس کمیته روابط خارجی سنا، روز یکشنبه ابراز تردید کرد که مذاکرات جاری با ایران به توافقی قابل اجرا در مورد تسلیحات هسته ای منجر شود.

افزوده است: درباره مذاکرات فعلی مشکوک است، زیرا آنها آنقدر طول کشیده اند که برخی از مفاد توافق اولیه، معروف به برنامه جامع اقدام مشترک به هر حال در شرف پایان است و برخی دیگر به آن نقطه نزدیک شده اند.

در پایان این نشریه به نقل از این سناتور آورده است که جلوگیری از تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت هسته ای ضروری است.

میدل ایست مانیتور: ایران مدعی انجام ماموریت موفق پهپاد در اسرائیل است

اعلام خبر انجام عملیات پهپادی توسط ایران در خاک اسرائیل از سوی رسانه های بین المللی مورد توجه قرار گرفته است.

پایگاه خبری میدل ایست مانیتور در این باره نوشت: ایران مدعی انجام ماموریت موفق پهپادی در اسرائیل است.

ادامه می دهد: سردار اسماعیل قاآنی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز جمعه فاش کرد که ایران یک ماموریت پهپادی موفق در اسرائیل انجام داده است.

افزوده است: این مقام ایرانی مدعی شده است که 41 هواپیمای جنگنده اسرائیلی موفق به رهگیری دو پهپاد ایرانی که این ماموریت را انجام دادند، نشدند.

در پایان این پایگاه خبری به نقل از این فرمانده ایرانی آورده است که اسرائیل عملیات رهگیری ناموفق خود را به عنوان رزمایش نظامی توجیه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید