پورشه مدل جدید 911 GT3 را معرفی کرد

  • خودرو
  • پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ۱۶:۳۳
    کد خبر :786203

شرکت آلمانی پورشه به تازگی ابراتومبیل جدید خود را به نام 911 GT3 نسل جدید رونمایی کرد. این کوپه قدرتمند طراحی براساس 992 داشته و با پیشرانه 503 اسب بخاری راهی بازار هدف خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– پورشه 911 GT3 جدید از موتور شش سیلندر 4 لیتری بوکسر تنفس طبیعی قدرت گرفته و در مدت زمان 3.4 ثانیه به 100 کیلومتر برساعت خواهد رسید. با آن که GT3 جدید چرخ بزرگ‌تر، بدنه پهن‌تر و مشخصه فنی اضافی دریافت کرده، اما وزنی مشابه مدل قبلی دارد.

وزن این کوپه 500 اسبی با گیربکس دستی 1418 کیلوگرم و با گیربکس اتوماتیک PDK به 1435 کیلوگرم می‌رسد. اسپویلر جلو از جنس پلاستیک تقویت شده و فیبرکربن است تا آیرودینامیک قابل توجهی کسب کرده و سرعت عمل بهتری از خود نشان دهد.

دیسک‌های ترمز GT3 بهینه شدند و شیشه‌های مقاوم و کم وزنی هم برای آن در نظر گرفته شد. رینگ‌ها از جنس آلیاژ آلومینیوم هستند که نه تنها وزن کمی داشته بلکه باید انتظار مقاومت بیشتری هم داشت. گذشته از آن باید به طراحی کابین ترکیبی اسپرت و مدرن اشاره داشت، بخصوص اینکه فرمان سه راه با کلیدهای تنظیماتی روی آن و از جنس چرم، لذت رانندگی 911 GT3  جدید را دوچندان لذت بخش می‌سازد.

همچنین یک صفحه نمایش لمسی 10 اینچی در میانه کنسول تعبیه شده و در آن می‌توان شاهد سیستم سرگرمی پورشه بود. در بخش پشت آمپر نیز سرعت شمار دیجیتالی تعبیه شده تا در کنار نمایشگر سرگرمی، به آپشن جذابی تبدیل شود. گفته شده این کوپه اسپرت جدید با قیمت 123 هزار پوند بزودی به مشتریان تحویل داده خواهد شد و گزینه منحصربفرد پورشه برای سخت پسندان است.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید