پهپاد حرفه‌ای Mavic 3E دی جی آی معرفی شد

    کد خبر :943407
Mavic 3E

DJI به طور رسمی از پهپادهای جدید Mavic 3 Enterprise با لقب Mavic 3E و Mavic 3T خود رونمایی کرد. دو پهپادی که برای فعالیت‌های تصویربرداری حرفه‌ای تدارک دیده شده و از کیفیت تصویر بالایی نیز برخوردار هستند.

بازتاب-‌‌اینها کوچک‌ترین پهپادهای صنعتی تولید شده توسط DJI هستند. دوربین اصلی Mavic 3E از سنسور تصویر 20 مگاپیکسلی با فرمت اپتیکال 4/3 استفاده می‌کند. علاوه بر دوربین اصلی، Mavic 3E همچنین دارای یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی HD است که از زوم هیبریدی 56 برابری پشتیبانی می‌کند.

پهپاد حرفه‌ای Mavic 3E دی جی آی معرفی شد

Mavic 3T علاوه بر دو دوربین فوق، یک دوربین تصویربرداری حرارتی با وضوح 640 در 512 پیکسل نیز دریافت کرد. ماژول تصویربرداری حرارتی Mavic 3T از عملکردهایی مانند اندازه گیری دمای نقطه‌ای، اندازه گیری دمای اتاق، هشدار دمای بالا پشتیبانی می‌کند.

Mavic 3T دارای مدت زمان پرواز تا 45 دقیقه بوده و می‌تواند تصویر با وضوح بالا را در 8 کیلومتری منتقل کند. ریموت استاندارد DJI RC Pro با صفحه نمایش روشن عملکرد کنترل آن را به سادگی میسر می‌سازد.

باتری پهپاد صنعتی سری DJI Mavic 3 Enterprise از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کرده و در 50 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. در چین، دی جی آی Mavic 3E بیش از 2800 دلار و Mavic 3T بیش از 3900 دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید