پنجره پرسپولیس بسته می‌شود؟

  • آرشیو
  • سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۱:۱۷
    کد خبر :781955

آخرین موعد پرداخت بدهی ۵۰۰ هزار یورویی پرسپولیس به بودیمیر دیروز بود که باشگاه به هر دری زد، نتوانست آن را جور و واریز کند.

دیروز موعد بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس به‌خاطر بدهی ۵۰۰هزار یورویی به بودیمیر بود. این مهاجم پابه‌سن‌گذاشته در زمان برانکو با پرسپولیس قرارداد بست اما تنها پس از نیم‌فصل حضور به کشورش بازگشت و دیگر به ایران نیامد. با جدایی ایرج عرب از پرسپولیس و حضور محمدحسن انصاری‌فرد، بودیمیر قراردادش را با پرسپولیس یک‌طرفه فسخ کرد و پس از شکایت به فیفا، حکم ۵۰۰‌هزار یورویی علیه پرسپولیس گرفت.

بر اساس اعلام قبلی دیروز آخرین موعد پرداخت این بدهی بود که اتفاقی نیفتاد و باشگاه به هر دری زد، نتوانست آن را جور و واریز کند. برخی منابع خبر دادند که پرسپولیس ۳ پنجره نقل‌وانتقالاتی محروم شده و نمی‌تواند در نقل‌وانتقالات زمستانی پیش‌رو بازیکن بگیرد اما بیانیه باشگاه و اظهارات سخنگو و همچنین استعلام از فدراسیون مشخص کرد هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

فدراسیون می‌گوید تا ظهر دیروز هنوز نامه‌ای از فیفا مبنی بر محرومیت وصول نشده و ابراهیم شکوری، سخنگوی هیأت‌مدیره پرسپولیس وعده داد که تا آغاز نقل‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر که پس از ۲‌دیدار عقب‌افتاده پرسپولیس استارت می‌خورد، بدهی بودیمیر پرداخت و خطر محرومیت رفع می‌شود. داوور رادیک، وکیل بودیمیر هم به ایسنا گفته هنوز پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته نشده اما به‌نظر می‌رسد بعد از نامه‌نگاری او به فیفا و اظهار عدم‌وصول مطالبات، حکم محرومیت در آینده‌ای نزدیک صادر خواهد شد.

به گزارش همشهری، گویا این روند ۲۰روز به طول می‌انجامد و تا زمان بازگشایی نقل‌وانتقالات لیگ برتر خلیج‌فارس حکم اعلام نمی‌شود. فیفا هم هر پرونده‌ای از فوتبال ایران خصوصا پرسپولیس اعلام‌وصول می‌کند، بلافاصله حکم محرومیت از خرید و فروش بازیکن می‌دهد و این به‌خاطر سابقه خرابی است که این باشگاه و بقیه باشگاه‌های ایرانی نزد فیفا دارند.

با این حساب، به‌نظر می‌رسد فعلا خبری از عقد قرارداد با مهدی ترابی و احیانا بازیکنان جدید ازجمله مدافع مرکزی نخواهد بود و شاید پس از قطعی‌شدن حکم محرومیت، تا یک‌سال‌ونیم دیگر هم پرسپولیس مجبور شود با همین بازیکنان و آرمان رمضانی و مهدی شیری و دیگران به بازی ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید